Tiki ne idi, nemo... Nije u redu...
Ko ce me sad pijanog kuci vodiTh??? Ko ce mi davati na crtu da lochem?? :twisted:
Znas kakva je Trinity kad se dochepa vlasti...:mrgreen:![]()
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
Tiki ne idi, nemo... Nije u redu...
Ko ce me sad pijanog kuci vodiTh??? Ko ce mi davati na crtu da lochem?? :twisted:
Znas kakva je Trinity kad se dochepa vlasti...:mrgreen:![]()
Under wandering stars I've grown..
..Always Out Numbered...Never Out Gunned...
opa!!!! je li se to ova mala odomacila ovodjen pa je pocela red da uvodi!!!:twisted:
Prvo se gazdarici shupka,koliko moze,pa kao drzi srceparajucu zdravicu...
a nije mi cudo to sto ona radi ali TiJaNaaaAAAAAAAAAA TI SI PALA NA OVU PRICU OBRAZA MI!!!!:ass::devil:
Ona je stuani puacenik i domaci izdajnik,otvori oci!!!:mrgreen:
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
Tijana gde si bila? :devil:
sve su zene,sve su zene nepostene a i ova pored mene...
a za Tijanu specijal , Mrak Mrak :mrgreen:
Kad bi znao malaaaa ko li mi te dirooo,metak bi mu pravo kroz srce prosvirooo,MRAK MRAK pao mi na oci,ni topova 300 nece mu pomoci,
MRAK MRAK MRAK MRAK nisam vise dobar,zbog tebe cu mala napraviti dar mar! :yipiiii:
sabane :PPPPPPPPPPPPP
/me stetan
Amor dolor est!
Amor vincit omnia!
obavezno, ali obavezno pogledati ---> http://www.svjetlopisi.com/cg/cg.html
ahahahahahah
ajrin dodji da ti sapnem nesto
zvoncice dovedi onog sejna da ugrize ajrin
a didi ce da miri
aaah
fali ona dzora od Deserta
oooj sve cu ja vas hercom uplasit
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
ovako ja vec imam 20 centi... a uzecemo odje iz kase dako se nakupi 10 eura
i svakoj misici po jedna Ojro
uuuh a sadddddddddddddddddddddd
pustam ja;
lud i ponosan meni za ljubav
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
pa ja sam mislila da cu ushtekati euro za sebe,ali avaj !![]()
Nisam se potrudila da zaradim glasove kao ti :bart:
i josh si ostala chedna![]()
![]()
hahhahahhahhahaah
ah mene
a da zapjevamo nestooo nas2?
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
aj onu "umri u samoci"![]()
branili su nashu ljubav,branili su redom svi,branili su al' uzalud mi smo pobedili.......i posle svega ja volim njega i posle svega zivim za njegaaaaaaaaaaaaaa
hahahahahahaha
ajde brranka:mrgreen:
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
pred vratima spavala ko' pas...kroz vekoveeeeee gorela zbog nasssss...
Kad bi bio ranjen krvi bih ti dala...vode iz bokala kad bi bio slep...jer uzalud dzukela siiii,ali leeeeeeep :mrgreen:
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
pelin :devil:
mogu li ja jedan jeger???prvi put sam u kafani pa ako moze za novog gosta-Placi brezo bjela i ja cu sa tooobom, otisla je Danijela nije rekla zbogoooooom
Leo Messi no es de este mundo !!! Gvardiola...14. Grazias Pep.
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
sto nudim????????pa nudim pareeeee i nudim sebe svoga jedinoga![]()
Leo Messi no es de este mundo !!! Gvardiola...14. Grazias Pep.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks