heheh prava si socijala ugorzena strana vazda li zi zrtva
nema no cu ja tebe u sigurnu zensku kucu tamo cete razumjet njima je srce veliko
nisi ti didjete jos stasa za kafane:devil:
A sto cini djevojka je li ovo istina...Samo bi se nesto vezala, samo bi nekoga nesto mucila...Sto ti je, andjeli s tobom dijete?Umijes li se ti normalno ponasat kao sva celjad odje ili vazda nesto moras da se istices?Ajde da su nekakve fine i normalne stvari nego sve nesto Boze me ti sacuvaj...
Strasno...
heheh prava si socijala ugorzena strana vazda li zi zrtva
nema no cu ja tebe u sigurnu zensku kucu tamo cete razumjet njima je srce veliko
nisi ti didjete jos stasa za kafane:devil:
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
Izvini.Originally Posted by TiJaNaaaA
![]()
Od smijeha pravim saksofon,
od sunca pravim put,
a ti si moj šofer.
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
PrVO TIjana ne diraj _senorita_-u vrat` cju ti pregrist...
DRUGO RODICJESH MI SINA novog-head-admina !
trece MRFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF:cry:
~
Any experiment of interest in life will be carried out at your own expense. Mark it well.
hehehe
mc.. moj mc...
koliko para toliko i muziketako je vazda bilo tako ce i biti
eo usvojicemo sina novog head admina moze li?
mada imam ja ova 2 zvoncicina sina.. a sto mislis o tome? ili mora beba bit?
:devil:
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
Vidji vidji dja'ola...
nista cus novo
EO LJUDI TRAZIM MLADOG OPLODIOCA DA BI MC-JA USRECILA mojom BEBOM jer mi je njegova sreca najvaznija
Rvasanin?
:devil:
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
HVALA !
*mc_esseny cheka i gleda...
~
Any experiment of interest in life will be carried out at your own expense. Mark it well.
Nacekaces se ti moj mc, a neces se nicega nagledat.Nista to nije posebno.Veeeeeeeeruj mi:devil:
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
:devil: :devil: :devil: Jos pitas???
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
1) ne znam , beSestre
2) ovako,da budu bliznaD,mushko-zhensko,plave ochi,brown kosa(**** ga),da budu ribe (horoskopu) ,(tjelesna) temperatura od 36stepeni
~
Any experiment of interest in life will be carried out at your own expense. Mark it well.
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
Flashu sminrofa i 6xpack redbull i to je to.. sjedi ne izuvaj se..
~
Any experiment of interest in life will be carried out at your own expense. Mark it well.
Neka dodje,neka dodje.. :devil:
~
Any experiment of interest in life will be carried out at your own expense. Mark it well.
Khm khm osjetih se prozvanim... :devil:
Neko me zvao?
_senorita_ dje si ljepoto Pastrovachka![]()
Loše stvari dolaze u paketu, za dobre stvari treba vremena.
poshto ja vazda olim glamnu ulogu,ocu da bidnem BABICA i da prva vidim i na rukama nosim vasheg sina novog-head-admina
:lolblue:ovo ti je najboLe reshenje,veeeeruj mi!!!
hahahahahahahaha moja djeca su gajnc nova,chush,polovna i tek to ti je o jednom troshku!
Kud cesh ljepshe!
Imacesh veliku djecu (isto su ka bliznad,samo jedan manji jedan veci,zelena/plave ochi,tamno/svijetlo smedja kosa),nevinu majku bliznadi i za ne daj boze staratelja bliznadi
e, i jedan od bliznadi je riba u horoskopu!!!!!
oh darling who needs love?
Who needs a heaven up above?
Who needs the clouds, in the sky, not I
Oh darling who needs the rain?
Who needs somebody that can feel your pain?
Who needs the disappointment, of a telephone call, not I
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks