Originally Posted by
NexusVI
Evo da se manem nagona koje ja imam kad prochitam relativizacije koje prizivas u pomoc, pojednostavljivanja, i slichne "niti chujem, niti vidim fore"..
Apsolutna je istina da su nekad bili bolji i to komat.
Drzaci se zadatog zanrovskog okvira, SF-akcija, evo samo crem de la crem, (a ima toga jos koliko samo),
Naivni:
Aliens (1986) , (Osmi putnik 2 za neupucene) -benchmark ako ga ima. Izgleda bolje nego bravatar od 600 kilijardi i MM Fury road zajedno, a koliko je bolji kao film sam po sebi, da ne pricham.
Predator (1987) , -chudna sudbina, umjesto da postane ono sto je postao terminator, on je otisao putem kojim je otisao, no jedan od naaj filmova ove vrste).
Terminator 1 (1984) , - Cak i veliki Tarkovski, hvalio je nevjerovatnu atmosferu ostvarenu u filmu (i pljuvao glumu). / T2 to je vec klasik.
Stvor (1981) ,- Ne treba komentar, John Carpetner u svom primeu, apsolutno briljantan.
Konan (1982) -John Milius sa jednom od najboljih mogucih epskih saga ikad napravljenih. Bolji za klasu od svih ekranizovanih stripova i svih mogucih helanki, no ovi novi nemaju Arnolda i James Earl Jonesa, to je tachno.
Robocop (1985)- Za 5 klasa bolji od ovog novog i pored sve "naivnosti".
Mad max 1/2/3 ('79/'81/'85) -Prvi i nije SF, ali sva 3 su sjajna.
Chiste akcije,
-Wild Bunch (1969)
-Rambo first blood (1982)
-Die Hard (1988 )
-Leon -Profesionalac (1984)
-Heat (1995)
Izvan svake konkurencije (sort of akcije, a zapravo antologije ), -Once Upon a Time In The West (1968 ) ; -The good, the Bad and the Ugly (1966).
E sad mi ti reci, jel bolje ovo sto nabrojah ili ova 4 koja ti pomenu (naravno, svaki koji si pomenuo je dobar, no bilo i bolje).
Bookmarks