Kako mi se ovaj Tores usra u Čelsi.
Čim sam ga vidio u sastav, znao sam da smo usrali motku.
A poklonite ga nekom jeb'o vam pas mater!!!
dobra akcija evertona sad
So I will come back from the dead and lay claim to what I am owed. - captain Flint
precka nasrija.. extra sut
So I will come back from the dead and lay claim to what I am owed. - captain Flint
hahahahah neki lik se zalisicio za stativu![]()
![]()
![]()
: D
: D
So I will come back from the dead and lay claim to what I am owed. - captain Flint
a ovo je sou![]()
![]()
![]()
So I will come back from the dead and lay claim to what I am owed. - captain Flint
5 min nadoknade![]()
So I will come back from the dead and lay claim to what I am owed. - captain Flint
mozda mi nocas necemo dobit,al ovaj lik ce sigurno dobit 5 godina zatvora![]()
neki predlozi za uzivo ?
So I will come back from the dead and lay claim to what I am owed. - captain Flint
kako trpa snijeg u torinomilina gledat, samo mislim da nije nikome lijepo igrat
![]()
Ko je "bolji" u Torinu?
No soy el mejor del mundo, pero creo que no hay nadie mejor que yo.
vidi na ovu listu, ima nekoliko linkova ali ne znam rade li. Na bet365 prenose
http://www.lshunter.tv/football-live...ing-video.html
1:0 Torino, ugurase ga nekako XD
kako se birmingham vratio u igru![]()
So I will come back from the dead and lay claim to what I am owed. - captain Flint
Zigic 3 gola![]()
4-1 Zigic
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks