Maric se budievo 4 poen
![]()
No soy el mejor del mundo, pero creo que no hay nadie mejor que yo.
jos 8 poena
Dule trazi time out i krsti se hahahha![]()
No soy el mejor del mundo, pero creo que no hay nadie mejor que yo.
treba si sacekat vikend a ne odma da ulazes ...
sve se nesto bojim da ti nije Maric najveca briga...ovaj Partizan veceras ne moze nikud![]()
No soy el mejor del mundo, pero creo que no hay nadie mejor que yo.
tesko da cu dobit ali nadam se u vikend
22 poena Mekejleb hahahhahaahahkoja masina od coeka
![]()
No soy el mejor del mundo, pero creo que no hay nadie mejor que yo.
svi padose na partizan sve su prilike
Samo ko je bio lud i igra Partizana pfff,ja padoh na Sienu,kako se posra na njih Makabi u zadnju cetvrtinu....
Ovo je jedan momak postavio na jednom forumu kao njegov tip dana i stavio je 100e koliko ja znam...
Evo mog singla,neznam zasto svi srljaju sa tim partizanom,ja picno smatram da ce biti bas gusto i da je sve moguce....partizan je precenjen,a pao potcenjen....upravo citam u nocinama da Zeljko Obradovic nikako nece pokloniti pobedu partizanu,i da ce pkusati da dobije Partizan u Pioniru,i da se osveti za sve poraze koji su mu crno-beli naneli.....Novine "ALO"ovo ja prepricavam sada.....Postavicu ovo u u chat-u,iz razloga da vide i oni koji ne posecuju i ne citaju temu "Prognoze".
Evroliga Kosarka:
Partizan-Panathinaikos(+4.5) H2 kvota 1.75
Kladionica:Betgun
Početak:20.45h
No soy el mejor del mundo, pero creo que no hay nadie mejor que yo.
vujcic dade 12
a maric i roberts vidimo se
There are currently 10 users browsing this thread. (0 members and 10 guests)
Bookmarks