Daću sebi fore do desetog pa izbacujem, taman da presaberem i preoduzmem sve što mi se mota kroz glavu.
cisto da skrenem komradovu paznju sa 'spornog' topica.
upisujte se polako.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Daću sebi fore do desetog pa izbacujem, taman da presaberem i preoduzmem sve što mi se mota kroz glavu.
"And if they didn't believe me, they believe me now."
I ja cu poceti da se prelistavam. Bila je ovo dobra godina.
\\OFL•GIC
Ovo me je, onako, raznijelo.
Umjesto da sam otisao u grad, da se drogiram i opijam na dramendbejzu, ostadoh kuci. Stomak mi nije dao mira. Ali eto vremena da se razmisli o ovoj muzickoj godini, da se napravi lista najboljeg prije spavanja. Ova godina me vratila ka hause muzici. House je opet postao slusljiv nakon veoma dugog vremena. Lagano taj pravac izlazi in minimalizma, koji je vladao techno i house muzikom godinama, a polagano ulazi u hipsterske vode. Ali klasika je klasika - Azari & III - Azari & III. Onda krecu ostali albumi The Rapture - In The Grace Of Your Love, Wolfram - Wolfram, Surkin - USA, Bugge Wesseltoft & Henrik Schwarz - Duo, Dropkick Murphys - Going Out In Style, Moon Duo - Mazes, Toro Y Moi - Underneath The Pine, Amon Tobin - Isam, The New Mastersounds - Breaks From the Border i jos dosta jako dobrih albuma. DNB je ove godine ispustio jako puno albuma, ali definitivno mi je najbolji Mistabishi – Trip. Definitivno ozbiljniji Mistabishi od svojih zadnjih izdanja. Tu su jos Makoto - Souled Out, London Elektricity - Yikes, Bassnectar - Divergent Spectrum (dubstep), Instra:mental - Resolution 653 (dubstep), Marcus Intalex - 21, Brookes Brothers - Brookes Brothers, Chase And Status - No More Idols, NuTone - Words And Pictures i jos po neko koga sam sigurno zaboravio.
+++ Albumi
Cut Copy - Zonoscope / Ne bas toliko slusan kao In Ghost Colours, ali veoma kvalitetan i dobar album. Trek koji bih izdvoio je Sun God.
Metronomy - The English Riviera / Teks nije potreban.
Teeel - Amulet / Ne bas neki poznati producent, ali veoma dobar synthpop, chillwave album.
Bibio - Mind Bokeh
SebastiAn - Total
Holy Ghost! - Holy Ghost! / "Fegeti eto vas na meti" Wait and See jedan od najboljih, najsladjih trekova u 2011.
The Flashbulb - Love as a dark hallway / Ne toliko dobar kao prehodni album (koji je definitivno u top5 albuma 2010 godine), ali veoma dobar ne stilski dnb zvuk.
The Flashbulb - Old Trees for UNICEF (1999-2011) / Singlovi koji nisu nikada uspijeli da dodju do nekog albuma ili EP-a. Ima jako dobrih trekova.
Tycho - Dive / Najbolje izdanje sa Ghostly Internacional ove godine
Beastie Boys - Hot Sauce Committee Part Two / Zestoki kao i uvijek. Produkcija na nivou, kao i tekstovi.
Digitalism - I Love You, Dude / Na nivou zadnjeg albuma, cak i bolje, modernije. Pola trekova electropop, pola tvrdji electrobreak. Odlican odmjer, odlicna mjesavina.
Den Haan - Gods From Outer Space / Italo, space disco
Digikid84 - Timelapse / Nije na EdBanger lejblu, ali je francuz. Nesto malo svjezije na francuskoj nuelectro sceni.
Thievery Corporation - Culture of Fear / Ne opadaju sa kvalitetom.
M83 - Hurry Up, We're Dreaming / Apsolutni pobjednik 2011
Com Truise - Galactic Melt
Hidden Orchestra - Night Walks / Jos jedan odlican trip hop/downtempo album
MUNK - The Bird & The Beat / Disco/Nu Disco/Re-Edits <3
Gatto Fritto - Gatto Fritto / Disco
Team Ghost - We all shine / Poslije odlaska Nicolas Fromageaua iz M83, formira novi projekat, koji je izbacio 2 odlicna EP-a. Ovaj "album" je ustvari Celebrate What You Can't See E.P spojen sa You Never Did Anything Wrong To Me E.P.
Real Estate - Days / To se zove surferski rock
Arnaud Rebotini - Someone Gave me Religion / Nakon jednog slusanja ovaj album sam izbrisao sa HDD (nesto sto veoma rijetko radim). Nakon par mjeseci cuo sam jedan remix koji me vratio na ovaj album. Kako odredjena muzika ne lezi u odredjenim trenucima zivota. Another Time, Another Place mi je postao electro hit 2011...
Lack Of Afro - This Time / Klasika
The Weeknd - House of Balloons / Prostitutke, seks, kokain... The Weeknd
Kuedo - Severant
Mozda je malo rano da se stavi na ovu listu i The Black Keys - El Camino, ali neka stoji.
+++ Kompilacije
Depeche Mode - Remixes 2. 81-11
Fabric 60 - Dave Clark / Odavno se nije na nekoj kompilaciji, pa ni na nekom setu nije cuo ovako zestok, tvrd zvuk. DejvKeva!
VA - Kitsune Tabloid By The Twelves
Fabriclive 55 - DJ Marky
Fabriclive 56 - Pearson Sound / Ramadanman
Fabriclive 57 - Jackmaster
Richard Dorfmeisters- Private Collection G Stone Master Series
Matrix & Futurebound - Worldwide 001
Motor City Drum Ensemble - DJ-Kicks
Scuba - DJ-Kicks
Gold Panda - DJ-Kicks
VA - Kitsune Maison Compilation 12 (The Good Fun Issue)
VA - Fifteen Years of Hospital Records
+++ Ostalo
VA - Back And 4th / Jako dobra mnracnija dubstep/bass kompilacija
Strange Talk - Strange Talk EP / Eskimo boy <3 Jos jedan obecavajuci indie/electropop bend iz Australije
Burial - Street Halo EP
Balance and the Traveling Sounds - Departure EP
Massive Attack Vs Burial - Paradise Circus - Four Walls
The Chemical Brothers - Hanna Soundtrack / Nevjerovatno kakav su zvuk kemikalci napravili. Ovaj OST je podigao osrednji film na visi nivo.
Nicky Lars - The Jamiroquai beat tape / Zestoko semplovanje Jamiroquai pjesama moze da bude dobro.
Zombi - Escape Velocity EP / Space electro koji se nasao na americkom metal lejblu
I par singlova za kraj, pretezno moderne elektronske hipstrerske muzike
TV on the Radio - Will Do
Edwin Van Cleef - Triton
Everglade - Once There
Clubfeet – Edge Of Extremes (Munk Remix)
Peter & The Magician – Love In Rimini
Gorillaz – Empire Ants (Miami Horror Remix)
Kolombo - Passin Me By
Moonboots - Off My Mind
CSLSX - Keep on Shining
Processory – Nightfall (Aeroplane Remix)
Teenage Bad Girl – Keep Up With You
Last edited by Drug Tito; 03-12-11 at 22:32.
\\OFL•GIC
Preliminarna lista albuma koje sam najvise slusao ove godine, koja ce kasnije biti urednija i vjerovatno dopunjena:
Jason Isbell & The 400 Unit - Here We Rest
Frank Turner - England Keep My Bones
Chuck Ragan - Covering Ground
Kimya Dawson - Thunder Thighs
Real Estate - Days
Wild Flag - Wild Flag
Voxhaul Broadcast - Timing Is Everything
Dum Dum Girls - Only In Dreams
Maria Taylor - Overlook
Rural Alberta Advantage - Departing
Raveonettes - Raven In The Grave
Middle Brother - Middle Brother
Bryan Estepa - Vesesls
Telekinesis! - 12 Desperate Straight Lines
The Horrible Crowes - Elsie
Sve u svemu, meni ok godina. Nista revolucionarno, ali ima dosta enjoyable albuma, kao i svake godine.
Vrlo pristojna berba ove godine. Po alfabetu:
A.A. Bondy - Believers - slabiji od prva dva, steta.
Architecture In Helsinki - Moment Bends - ocekivao mlogo vise.
Asobi Seksu - Fluorescence -||-
Big Troubles - Romantic Comedy - mozda i najprijatnije iznenadjenje, dobro sam ga izvrtio. bravo, momcadi.
Bon Iver - Bon Iver - hm. izgleda da sam previse slusao prvijenac. vise srece drugi put.
Bright Eyes - The People's Key - ima nekih naznaka da bi mogao da se vrati u staru formu.
Chad VanGaalen - Diaper Island - korektni Chad. Sara me raznosi.
Craft Spells - Idle Labor - tako je lijepo pao na prvo slusanje, kasnije mi je izblijedio.
Cut Copy - Zonoscope - -||-
Destroyer - Kaputt - steta sto ne volim bijelo vino. bjese lijepo uzivo.
Fleet Foxes - Helplessness Blues - ne.
Friska Viljor - The Beginning Of The Beginning Of The End - kao sto to cesto biva - previse se vezem za jedan (odlican) album, pa postavim previsoke kriterijume. ne.
Fujiya And Miyagi - Ventriloquizzing - nikad ga nisam cuo preko dana. to je odlican znak.
Girls - Father, Son, Holy Ghost - pah. moglo bolje.
Glasvegas - Euphoric Heartbreak - dojmio mi se.
Guillemots - Walk The River - Fyfe ne grijesi.
Ivy - All Hours - nikad necete prevazici In The Clear!!!
J Mascis - Several Shades Of Why - J + Sub Pop. sto dodati...
James Blake - James Blake - bilo je osvjezavajuce.
Low - C'mon - opet... na kakav sam Low navikao... ali ajd'. dobar je, da kazemo.
Lykke Li - Wounded Rhymes - uh.
M83 - Hurry Up We're Dreaming - duplo uh.
Mogwai - Hardcore Will Never Die, But You Will - mislim da su se vratili poslije, za mene, dva prosjecna (za njihove standarde) albuma.
Okkervil River - I Am Very Far - mother of god. u negativnom smislu.
Papercuts - Fading Parade - ovaj mi se cesto ubacao u winamp, skoro pa nepozvan. vrlo fin.
Portugal. The Man - In The Mountain In The Cloud - mozda, mozda moj favorit godine. aljaska ftw.
Smith Westerns - Dye It Blonde - mogao bih citav dan da cupkam uz nj.
St Vincent - Strange Mercy - zelim je.
The Bony King Of Nowhere - Eleonore - istoimena pjesma me siluje.
The Decemberists - The King Is Dead - they're back!
The Dř - Both Ways Open Jaws - ah, ovaj glasic...
The Pains of Being Pure at Heart - Belong - dovoljno dobar da ga narucim u cd formatu. uip!
The Twilight Singers - Dynamite Steps - sub pop je imao posla ove godine.
The Weeknd - House of Balloons - nikad nisam ni pomislio da bi mi se nesto ovakvo svidjelo. album je... samo predivan.
The Raveonettes - Raven In The Grave - korektno. Ignite je dobro isla na repeat.
Toro Y Moi - Underneath The Pine - solidan. How I Know je bila zvono par mjeseci.
Washed Out - Within And Without - dreamy and creamy.
We Were Promised Jetpacks - In The Pit Of The Stomach - Skotska do Tokija!
Wilco - The Whole Love - paaa... zna Wilkic bolje.
Yuck - Yuck - last, but not least. kakva albumcina, da se ne lazemo. pa neka su "prepisali" od tfc, sy i ostalih. to je lose?!
Eto. Neke sam preskocio slucajno, neke namjerno, ali ovo je bila okosnica ovogodisnja.
Zadovoljan sam.
prije nekoliko dana, doslo se do zakljucka da sam postao cinicni matori seronja - bas onakav seronja kakvih sam se prije par godina gnusao - kome danasnja muzika nije ni blizu 'starog dobrog rokenrola (ili cega god)' kakav se slusao kada je on bio mlad. mada, seronja sam uvijek i bio, mozda i cinican, a i matorost me stigla. trostruki poraz. ukratko - ova godina je bila uzasna. douze points za br. 1, mjesta 2-6 zavredjuju svaku paznju, dok ostatak prethodnih godina vjerovatno ne bi usao ni u 50.
1. seoska mlada iz dorseta aka zena sa najvecim parom mudiju - let england shake (album koji se ne slusa, vec prozivljava.)
2/3/4 the pains of being pure at heart - belong (popcuga godine - paper.)
3/4/2 smith westerns - dye it blonde (popcuga godine - scissors.)
4/2/3 big troubles - romantic comedy (popcuga godine - stone.)
5. lykke li - wounded rhymes (sadness is my girlfriend.)
6. M83 - hurry up we're dreaming (msje gonzales pozdravlja sve koji misle da elektronska muzika ne moze biti uzbudljiva.)
7. other lives - tamer animals (ucinjeli su da zaboravim da fleet foxes postoje.)
8. low - c'mon (kucamo na vrata zaboravljenih asova, (ponovo) neki drugaciji low. koji mi se jednako dopada.)
9. atlas sound - parallax (anoreksicni ne grijesi. i uvijek ucini da zazalim sto se nekad nisam drogirao. ili ipak ne.)
10. adele - 21 (znam, gay sam. ali, svejedno, svaki yiddo zasluzuje da udje na top 10.)
honorabl menshns: destroyer - kaputt, the jezabels - prisoner, walkabouts - travels in the dustland, washed out - within and without, girls - father, son, holy ghost, portugal the man - american ghetto, james blake - james blake, eva braun - playback, mogwai - hardcore will never die, but you will, gillian welch - the harrow and the harvest.
koncerat godine - the national. ili the national. ili pulp.
Last edited by moon safari; 04-12-11 at 22:54.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Tja, meni sa te tvoje liste nekoliko albuma dosadno do neslusljivosti [big troubles, m83, pj harvey, lykke li, girls].
Al dodao bi Pains of being pure at heart, na svoju listu. J Mascis je isto kul, Mogwai.. I don't have it in me anymore to listen to post rock.
I Yuck je ok. Ali generalno, van countryja i srodnih pravaca, ostalo mi je po pravilu nezanimljivo.
Adele je najiritantije stvorenje na ovoj planeti. Ne njenom krivicom, cak mi njena muzika ne smeta previse [iako je nikad ne bi samoinicijativno pustio], ali brate, nek ljudi vise odjebu s njim. It's Nouvelle Vague all over again.
AA Bondy - Believers
Andrew Jackson Jihad - Knife Man
City and Colour - Little Hell
Foo Fighters - Wasting Light
Frank Turner - England Keep My Bones
Girls - Father, Son, Holy Ghost
Mogwai - Hardcore Will Never Die, But You Will
Of Monsters and Men - My Head is an Animal
Portugal. The Man - In The Mountain In The Cloud
Protest the Hero - Scurrilous
Real Estate - Days
St. Vincent - Strange Mercy
The Front Bottoms - The Front Bottoms
Thrice - Major/Minor
Mada je bilo finih razočaranja. Low, This Will Destroy You, Radiohead...
Last edited by [kinetic]; 08-12-11 at 18:40.
Zaboravih kljucni...
Kao i prosle godine raduju me neka izdanja koja ce se pojaviti pocetkom iduce godine. Jedan od najocekivanih albuma je Deltron 3030 - Event II, koji je poceo da se radi prije 5 godina, ali nikako da se SVRSHI. Zadnje informacije kazuju da je album gotov, i da ce izaci pocetkom godine. Drugi album za cekanje je prvijenac indegayelectroaustraliske grupe Strange Talk. Ono sto se ipak najvise ocekuje je:
Rijeci AIR i MOON nose veliku tezinu.
\\OFL•GIC
procurio je vec, ako ga nisi iscackao, pogledaj na najblizoj sajber trafici.
P.S. zaboravio si gotyea na listi singlova.
Last edited by moon safari; 08-12-11 at 15:22.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Ne mogu da ischeprkam AIR, ali imam strpljena za scene riliz.
Someboy that i used to know od gotyea je veci hit i od adelinog hita, cije se trenutno melodije i naziva ne mogu sjetiti, koji se pusta na svim radio stanicama, sem mozda na radio zeti. Adelin album nisam slusao, jer me odbila u pocetku i ako sam volio njen trek hometown glory, doduse vise u dramendzez high contrast varijanti, dok sam gotyea isposhtovao i njegov album mi je bash solidan za mejnstrim.
\\OFL•GIC
moja greska, moze se naci OST za ovaj film: www.imdb.com/title/tt1266037, za koji su takodje air radili muziku. za le voyage dans la lune je iscurio samo duet sa victoriom iz beach house.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Zaboravih par albuma, naravno. Slim Cessna's Auto Club je odlican, Ryan Adams isto solidan, Lauderdale rastura. Dodao bih i dva srpska benda - Stray Dogg i Threesome.
Znam da su bili ljetos ovdje [jel u sklopu Sinestezije, ili sta vec], ali kao sto to u fudbalu obicno biva, ja sam za to saznao 2 dana kasnije.
Elem, ovaj EP i album [Adriatic] su odlicni. Skoro kao Bambi Molesters
Volim, ne, obožajem što mogu de facto da prespavam celu godinu (ova je ionako bila za*****), onda se samo pojavim ovde sredinom Prosinca i poberem vrhnje koje ste preporučili, volim vas, ne, obožajem. <3 I idem natrag pod ćebad. Hvala, i nemojte izbrisati ovaj topic ako neko ne razume naslov, hvala.
U nastavku vesti, Đo metnuo dijakritike u nick. Ipak ga volimo, šta'š.
Ne čitam s razumevanjem.
Meni je od mesje Gotye-a veci potencijal za hit imala Eyes Wide Open. Jbg. Pjesmu koja se zove Somebody That I Used To Know moze samo jedan covjek da pjeva. Pravo ime mu je bilo Steven Paul Smith.
mogli bi da sastavimo top 10 pjesama koje smo bili primorani da slusamo. ti si makar utekao na vrijeme, nisi vise primoran da slusas 'hearts a mess' 26 x dnevno. mada, ne zavidim ti. hah.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Jako, jako masna godina. Masna kao brada vašeg lokalnog protojereja dok jede svinjetinu na noć krštenja vaše male sestre od tetke koja je rođena sa ozbiljnom displazijom kukova. Masna kao punomasni Dobro Jutro margarin, masna kao majonez sa jajima, masna kao bakica iz turske serije koju gleda Vaša majka, masna kao... Dobro, dosta sranja.
Nestrpljivi neka preskoče post. Izbjegavaću hronologiju, ovo je samo dio priče, ostalo će doć' sjutra preksjutra. Sve što pročitate smatrajte za preporuku.
Prvo, nešto što nije obožavano u širim narodnim masama:
Ambrose Akinmusire - When the Heart Emerges Glistening. Veličanstven album na kom dominira džez truba, stvaralac je touted kao novi Miles i album je sve ono što džez treba da bude. Sigurna kvaziklasična osnova, poigravanje sa tempom i dosta eksperimentisanja sa različitim pristupima, elektronika etc. Za čovjeka od 28 godina sigurno nije masterpiece ali je briljantan početak i jedva čekam nastavak rada;
Azymuth - Aurora. Negdje u Brazilu u sred tundre (khm, kah) postoji planina na kojoj vjerovatno živi bakica koja nosi neki wayfarer i koristi se poštapalicom 'Niste čuli fank dok niste čuli Azymuth'. Kad vam se od ljudi u godinama migolje zubi u usnoj duplji znate da je album barem dobar. Fanki pristup džez formi sa dosta bosse i samba ritmovima mi je ležao kao šamar budali tamo u rano proljeće. Prije ovog albuma ih nisam previše slušao pa ne znam baš sa sigurnošću o čemu pričam, ali ću definitivno da se posvetim opusu kad nađem za shodno;
Boney James - Contact. Predzadnji album me je razvalio, ovogodišnji nije toliko dobar ali se ipak drži stare dobre smooth jazz matrice. Muzika za ljude koji se ne maze sa partnerima dovoljno. Pošto ljudi bez partnera, je li, ne postoje;
Kurt Elling - The Gate. Još malo star(ij)e škole, ali sa Kurtom stvarno nema greške. Album je sličan nečemu što stara škola ovih dana uglavnom radi - većinski obrade u njegovom maniru koje bi morali da čujete prije nego lipšete zagrljeni sa ovcom u nekoj vukojebini daleko od svijeta. Definitivno najbolji živi džez vokal za mene, savršenstvo na svim poljima;
Tom Harrell - Time of the Sun. Trubač koji je paranoidni šizofrenik. Uglavnom, prvo trubač pa paranoidni šizofrenik. Ako vas to ne zainteresuje da čujete album, nemam pojma što dalje da pišem;
Hidden Orchestra - Flight EP. Džez. Broken beat. Simple as. Sve što urade je kristalno;
Jazztronik - Dig Dig Dig. Everloving japanski džez sa masnom elektronikom. Rijota Nozaki je napravio još jedan velik nu džez album, na čemu mu hvala. Puno puno puno.
Lack of Afro - This Time. Ne zbilja džez ali ne zbilja bilo šta drugo iz ostalih podgrupa. Najsvježiji predobar utisak iz ove godine, na'vatao sam ga tek prošlog mjeseca i istopio se. Odlična produkcija, ne pretjerano ozbiljno shvatanje toga što se radi, što uvijek prija. U svakom slučaju, totalno osvježenje za ove poznojesenje/ranozimske sunčane dane;
Terrell Stafford - This Side of Strayhorn. Veliki čovjek nije odmarao zadnje tri godine pa su 'fanovi' uspjeli da omaste brk odličnim i raznovrsnim trumpet tejkovima na najbolje teme Bilija Strejhorna. Ideja nije mogla da omane nikako, ovaj album je favorit iz pozadine u ovoj listi;
Pat Metheny - What It's All About. Mislio sam da ovog čovjeka i ne pomenem ali mi se ne da. Kvalitet njegovog rada toliko dugo i smiješno ne opada da više nema smisla govoriti o superlativima o bilo čemu što je uradio u proteklih 30 godina. Majstor ostaje majstor, jebiga.
Sa gomilom popčine i kros kantri alt folk post pank garaŽ electro disco trance youjizz derivata i 'posebnim' klasterom ću se javit' sjutra.
Ja sam mlad i piskaranje mi prazni čakre.
"And if they didn't believe me, they believe me now."
Globalno: Foo Fighters - Wasting Light. Bar None.
Regionalno: To sto se po Srbiji radilo ove godine je brettejking (KKN, Svi na Pod, Jarboli, Disciplina, Eva Braun, povratak Goribora, brdo mladjih...)
Pišeš post sat vremena, trudiš se da ubaciš sve, ništa ne zaboraviš.
I onda ti traži login kad 'oćeš da postuješ i sve je izbrisano u tili čas.
!#?*$" mater.
"And if they didn't believe me, they believe me now."
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks