Ubio si tradiciju da moon safari otvara ovaj topic...
Privodi se kraju i ovogodisnja zetva, red bi bio da pocnemo sa sumiranjem. Jeste zadovoljni?
Neki albumi koji su me "drzali" ove godine:
65daysofstatic - We Were Exploding Anyway [2010]
Best Coast - Crazy For You [2010]
Broken Bells - Broken Bells [2010]
Caribou - Swim [2010]
Damien Jurado - Saint Bartlett [2010]
Deerhunter - Halcyon Digest [2010]
Delphic - Acolyte [2010]
Detachments - Detachments [2010]
Four Tet - There Is Love In You [2010]
Fyfe Dangerfield - Fly Yellow Moon [2010]
Midlake - The Courage of Others [2010]
Pantha du Prince - Black Noise [2010]
Smile Smile - Truth on Tape [2010]
Surfer Blood - Astrocoast [2010]
Teenage Fanclub - Shadows [2010]
The Besnard Lakes - The Besnard Lakes Are The Roaring Night [2010]
The Go Find - Everybody Knows It's Gonna Happen Only Not Tonight [2010]
The National - High Violet [2010]
These New Puritans - Hidden [2010]
Sve u svemu, bogatiji prvi dio godine, ili sam mozda skalao od ljeta na ovamo sa preslusavanjem, moguce.
P.S. Belle and Sebastian mora da se teleportuje u 96-u godinu, ovako vise ne moze.
Ubio si tradiciju da moon safari otvara ovaj topic...
\\OFL•GIC
taman... obično negdje početkom godine počne ta euforija sa izdavanjem, pa samim tim i skidanjem albuma, malo udari i na jesen, ali ne jednako...
Arcade Fire - Suburbs
Autechre - Oversteps
Caribou - Swim
Damien Jurado - Saint Bartlett
Eels - End Times
Eluvium - Similes
Hammock - Chasing After Shadows
Minus the Bear - OMNI
Mogwai - Special Moves (live)
Olafur Arnalds - ...and They have Escaped the Weight of Darkness
Philip Selway - Familial
Spoon - Transference
TBF - Perpetuum Fritule (live)
The Album Leaf - A Chorus of Storytellers
The Black Keys - Brothers
The National - High Violet
The Roots - How I got over
The Thermals - Personal Life
The Twilight Sad - The Wrong Car (EP)
The Unwinding Hours - s/t
Tindersticks - Falling Down a Mountain
Wolf Parade - Expo 86
... otprilike
očekivao napredak od Fake Problems, recimo.
Last edited by [kinetic]; 19-11-10 at 11:22.
meni ova godina jedna od najboljih u zadnjih par, a neuporedivo bolja od mrsave prosle. ovako, from the top of my head, bez previse razmisljanja [kasnije cu se malo vise udubit u problematiku ] :
Arcade Fire - Suburbs
Drive By Truckers - A Big To-Do
The National - High Violet
The Besnard Lakes - The Besnard Lakes Are The Roaring Night
Beach House - Teen Dream
Titus Andronicus - The Monitor
Teenage Fanclub - Shadows
Tallest Man On Earth - The Wild Hunt
She & Him - Volume 2
Broken Social Scene - Forgiveness Rock Record
Blitzen Trapper - Destroyer Of The Void
Imelda May - Mayhem
Josh Ritter - So Runs The World Away
Kaki King - Junior
Gaslight Anthem - American Slang
Rocky Votolato - True Devotion
ima ih josh masu, ali ne mogu se sad sjetit.
ulazem obdzekshn, neka neko obrise topic. + naslov nije na njemackom. ne moze to tako, mora da se zna neki red.
top 5 za 5+:
arcade fire - suburbs
the national - high violet
beach house - teen dream
best coast - crazy for you
deerhunter - halcyon digest
solidnih 6-10:
gemma ray - it's a shame about gemma ray
wild nothing - gemini
caribou - swim
wolf parade - expo 86
gonjasufi - a sufi and a killer.
ostalo za zaborav. arcade fire, the national i beach house spasili godinu, nikad gora.
singl godine:
robyn - dancing on my own.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Sasvim solidna godina in my books.
Nešto što je zapadalo za uho (po 'omiljenosti'):
Arcade Fire - Suburbs (apsolutni trijumf)
The National - High Violet
Broken Social Scene - Forgiveness Rock Record
Damien Jurado - Saint Bartlett
Eels - End Times
Hoquiam - Hoquiam
Belle and Sebastian - Write About Love (nije Sinister ali nije ni tragedija)
Best Coast - Crazy fer Ye
Massive Attack - Heligoland
Na nekim drugim poljima (po omiljenosti, jel' de) :
Herbie Hancock - The Imagine Project (sjajno)
Pat Metheny - Orchestrion (sjajno)
Brad Mehldau - Highway Rider (sjajno)
Kirk Whalum - Everything is Everything
Keith Jarrett & Charlie Haden - Jasmine (sjajno)
Kenny G - Heart and Soul (sjajno)
Geri Allen - Flying Towards the Sound
Još podosta preslušanih na oba polja i na drugim poljima i ako pomenem riječ 'polje' još jednom, ovaj post će da eksplodira.
Pomeni : Andreya Triana, Gil Scott Heron, Tinejdž Fenklab, 65daysofcancer, Mogwai, Jamiroquai, Electric Litany and many many others.
Adieu, mon cher 2010.
EDIT : Zaboravih da pomenem Interpol.
...
Eto.
Last edited by Čika Džo; 19-11-10 at 09:56.
"And if they didn't believe me, they believe me now."
Sad mogu i ja neshto napisat kad ste se vi indie/postrock drugari izredjali. Ovo je jedna od najboljih godina sto se tice tipova muzike koje ja slusham. Zasigurno bolja od prosle i preprosle godine. Dosta dobri Sade, Midnight Juggernauts, Netsky, The Future Sound Of London, The Bamboos, Magnetic Man, Pascal FEOS, Booka Shade, TBF, Kranksvester... Bilo je tu dosta i promasaja. Drago mi je da se dnb malo priblizio kvaliteti 2007 godine. Jako dosta albuma tog zanra (Danny Byrd, Netsky, Shapeshifter, Dj Fresh, A-Sides, Phace, Noisia, Camo & Krooked) ali mi je zao shto Brookes Brothers nisu zavrsili album na vrijeme. To je album za radovati se sledece godine. Do kraja godine ima jos dosta. Ocekuje se, poslije dosta godina posta i ne bash dobrog zadnjeg albuma, novi materijal Daft Punka, koji ce (nadam se) obiljezivi ovu godinu.
+Albumi
- Solar Bears - She Was Coloured In
- Unkle - Where Did The Night Fall
- Mothboy - Bunny
- Ratatat - LP4
- Jimmy Edgar - XXX
- Chromeo - Business Casual
- Technasia - Central / Njavica ovogodisnja misterija. Nakon sto je Amil Khan napustio Technasiu, ocekivalo se da ce se grupa raspasti, ali je Charles Siegling zadrzao ime Technasia i izbacio nvoi album. Central je po meni jedan od najznacajnih EDM izdanja. 19 trekova koji su savrsenstvo mjesavine tech housea i techna. Uspio je da modernizuje svoj zvuk, pritom da ne padne u minimal vode. Nekim cudom niko ne dijeli misljenje samnom. Ovaj album je skroz ignorisan od publike, ne prodaje se dobro i niko ne prica o njemu. zasto? Vjerovatno je kriva minimal techno scena kao i stari fanovi technasie, koji su navikli na tvrdji zvuk.
- Caribou - Swim
- Gorillaz - Plastic Beach
- Blame - The Music
- Holy Fu-C-k - Latin
- Prins Thomas - Prins Thomas
- Jamiroquai - Rock Dust Light Star
- Miami Horror - Illumination
- Maserati - Pyramid Of The Sun
- Logistics - Spacejams
- Bonobo - Black Sands
- Sharon Jones & The Dap-Kings - I Learned The Hard Way
- Prins Thomas - Prins Thomas
+Kompilacije
- VA - Horizon Line & Ghostly By Night / Ghostly Internacional label mi je u zadnje postao jedan od omiljenih. Veliku ulogu je igrala ova kompilacija, koja se moze opisat kao the best of the best ghostly internacional.
- VA - Cold Waves Minimal Electronics Volume One / Jedna odlicna kompilacija synth-pop-a elektra. Pretezno britanske grupe iz osamdesetih koje je zasjenio na svijetskoj sceni Depeche Mode.
- VA - Dalekovod V3 / Jedna odlicna domaca electro/nuelectro kompilacija Crobot Muzik, lejbla iz Hrvatske. Na kompilaciji se mogu cuti domaci i strani producenti.
- VA - Deutsche Elektronische Musik Volume 1 / Volume 2 - Jedno od najboljih blaga na koje sam naisao ove godine. U pitanju su dvije kompilacije, cija je cijana LP-a smijesnih 10 eura, na kojoj se mogu cuti njemacki eksperimentalni rok i elektronska muzika iz perioda 1972-1983.
- VA - Dig The New Breed / Kompilacija povodom 21 rodjendana Acid Jazz lejbla iz Londona. Sami hitovi.
- Various - Global Surveyor Phase 3
- Fabric 53 - Mixed By Surgeon
- VA - Ninja Tune XX Vol 1 and Vol 2
- VA - The Minimal Wave Tapes Vol 1
+Ostalo
- VA - HE:Possibilities EP
- Tensnake - Coma Cat EP
- Cyantific- Return of The Ghetto Blaster - Mixtape
- Rusko - Woo Boost EP
- Flight Facilities - Crave You (Feat. Giselle)
- Sketch – Eyes On Fire
- London Elektricity - Just One Second (Apex Remix)
- Hot Chip - One Life Stand
- DJ Hell - U Can Dance (Carl Craig Remix V.1)
- Brookes Brothers - Last Night
- Pantha Du Prince - Lay In A Shimmer EP
- Noisia - Machine Gun EP / Shiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ( ) Za ovaj EP je potreban oruzani list. Ovo je stvarno jedna od onih badmadafaka plocha. Machine Gun je ko nevoljeno dijete Hitlera i Irme Grese, a remixi dodju ko da je mu je ujak Kim Jong il, stric Felix Dzerzhinsky i rodjak Pedro A. Lopez.
Za kraj, album kojem se najvise radujem 2011 (ovo zvuci kao da se upisujem u neki spomenar) je od mog omiljenog gay australiskog benda.
\\OFL•GIC
arcade fire - suburbs
iron maiden - the final frontier (mada i nisam nesto odusevljen, ali prva ljubav zaborava nema)
coheed and cambria - year of the black rainbow
i nista vise. za mene susna godina
Play for that money boys, play for that money, fuckin' money
nova pjesma im je previse gay, cak i za mene. ako je nisi poslusao, imas je ovdje:
http://soundcloud.com/modularpeople/...ver-radio-edit
Last edited by moon safari; 22-11-10 at 23:20.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Upravo sam je sad slusao i nije mi se svidjela.
\\OFL•GIC
i po meni susna godina,ali eto izdvojio bih albume blackmore's nighta -autumn sky,erica claptona-clapton,iron maiden-the final frontier..
Be who you are
Do what you do
Not win or lose
Month of May od Arcade Fire mi muzikom masu lici na nesto od Ramonesa ili punka 70/80ih... pjesma je super
Mora se dodat...
Daft Punk - Tron Legacy OST
Najavljivali su da ce to biti bum od albuma. Napravili su dobar marketing. Nabili su hype sa "The game has changed" i "Derezzed", pa su svi ocekivali da ce soundtrack za film biti pun jakih dance trekova. Kada je izasao, dio ljudi se razocarao. I ja sam u pocetku, ali slusajuci sam shvatio da je Daft Punk napravio odlican posao za film. Ima manje elektronskih elemenata od mojih ocekivanja, ali je ovo fenomenalno muzicko ostvarenje.
\\OFL•GIC
+
The Naked and Famous - Passive Me, Aggressive You
Gatekeeper - Giza
Break-Resistance
Kakva godina...
\\OFL•GIC
hm, kod mene pojedini upadoše 'preko veze', pa tako vidim da nepravedno zapostavih Ratatat.
Thank You Mr Churchill - Peter Frampton
Clapton - Eric Clapton
Black Swans and Wormhole Wizards - Joe Satriani
Black Country - Black Country Communion
...
Svideli mi se:
Broken Social Scene - Forgiveness Rock Record
The Besnard Lakes - The Besnard Lakes Are The Roaring Night
The National - High Violet
Arcade Fire - The Suburbs
Caribou - Swim
Deerhunter - Halcyon Digest
Four Tet - There Is Love In You
Belle and Sebastian - Write About Love
Onako:
65daysofstatic - We Were Exploding Anyway (a bas sam voleo 65dos do ovog albuma)
Beach House - Teen Dream
Interpol - Interpol
Ne:
The Vaselines - Sex With an X (koliko god ih voleo i kolko god davao shanse albumu)
Otkrice godine:
Bitipatibi: http://www.myspace.com/bitipatibi
Sumirano: ni jedan "veliki" album
Dodao bih:
Gold Panda - Lucky Shiner
lEpo.
Vaselines-ima bih dodao i B&S kao razocarenje godine. Koliko god ih volio. A to je.. puno.
da postavim svoju zvanicnu, profiltriranu listu [koja nece biti identicna kao dirty south lista, posto u njenom sastavljanu ucestvuje i stanovita natasa] ove, inace odlicne godine, sto se mene tice [neuporedivo bolje od 2009. koja mi je vjerovatno najslabija u deceniji]
dakle:
The Indelicates - Songs For Swinging Lovers
Basia Bulat - Heart Of My Own
Sambassadeur - European
Broken Social Scene - Forgiveness Rock Record
Wolf Parade - Expo 86
Teenage Fanclub - Shadows
The Hold Steady - Heaven Is Whenever
Imelda May – Mayhem
The Gaslight Anthem - American Slang
S - Save You
Two Cow Garage - Sweet Saint Me
The Besnard Lakes - Albatross
The National - High Violet
Titus Andronicus - The Monitor
The Tallest Man On Earth - The Wild Hunt
Drive-By Truckers -Big To Do
Arcade Fire - The Suburbs
Last edited by big giant head; 26-12-10 at 22:58.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks