hm nemoj onda ovo moje gledati niposto ima disturbing scenes ..............al je masterpiece, pasolini je, hm nemam rijeci
evo ti lako shtivo vec sam ga preporucivao , genijalnost od filma
http://www.imdb.com/title/tt0208675/
Na topiku 'Predlozi' pomenusmo zeludac. Citajuci sinopsis, ne znam da li bih imala dovoljno jak zeludac da ovo sama pogledam.
Zanimljivo je to... Fizicko nasilje apsolutno mogu da podnesem. Ne smeta mi nikakav dramaticni momenat, iscekivanje ili iznenadjenje... Ali me je, recimo 'El Castillo De la Pureza' (http://www.imdb.com/title/tt0068348/) potpuno prenerazio. Ne govorim o medjuljudskim odnosima u filmu, koliko o otuznoj i frustrirajucoj atmosferi, scenografiji i sl, koja me negdje podsjeca na '100 godina samoce'. Valjda zbog kise i sparine, sta znam.
hm nemoj onda ovo moje gledati niposto ima disturbing scenes ..............al je masterpiece, pasolini je, hm nemam rijeci
evo ti lako shtivo vec sam ga preporucivao , genijalnost od filma
http://www.imdb.com/title/tt0208675/
Risk , is what makes life worth living
Never a failure, always a lesson!
Sergei Eisenstein
Battleship Potemkin (1925): http://www.imdb.com/title/tt0015648/
Alexander Nevsky (1938): http://www.imdb.com/title/tt0029850/
Ivan the Terrible Part I (1944): http://www.imdb.com/title/tt0037824/
Ivan the Terrible Part II (1958): http://www.imdb.com/title/tt0051790/
Cini mi se da Eisensteina niko nije pomenuo.
Last edited by Yasujiro; 18-08-12 at 08:53.
Possession (1981)
Režirao Andrzej Zulawski, dok glavne uloge igraju fantastična Isabelle Adjani i Sam Neill. Pravo remek dijelo od filma koje je jako teško opisati - u osnovi porodična drama koja sve dublje gazi van granica realnosti i tone u totalni košmar i horor. Preporuka za sve koji vole stare dobre radove Kronenberga, Polanskog i Linča. Podvlačim još jednom glumu Issabelle Adjani koja je to maestralno odradila i od koje me i sad prolazi jeza (kad budete viđeli jednu scenu, znaćete o čemu govorim).
Tako da ako volite mind-**** psihološke drame/horore prepune simbola i značenja i koji voze ko zna đe + cijenite gore podvučene velikane filmske umjetnosti + imate dobar stomak (posebna preporuka @MorellaPraga kao što sam obećao). Onda nabavljajte ovo i uživajte.
kako isabelle dobro izgleda u possessionu...
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Meni lično jedna od najljepših žena u kinematografiji - u Queen Margot (1994) je imala 40 godina, a opet je izgledala fantastično. Osim toga, kvalitetna je glumica koja se pojavljuje u nekim filmovima koje jako volim (Tenant, Possession, Nosferatu, Margot).
Izuzetna glumica.
Btw ko nije pogledao neka pogleda
I Soliti Ignoti
velikog majstora komedije all'italiana, M. Monicellija koji je, eto, na tragičan način okončao svoj život ali nema veze.
Jedna od najboljih komedija ikad sa (između ostalog) perfektnom fotografijom legendarnog Di Venanza.
Last edited by dadic; 19-08-12 at 17:21.
dva, na razlicite nacine, aktuelna predloga:
au hazard balthazar / robert bresson - u top 10 ili 20 svih vremena: http://www.imdb.com/title/tt0060138/
the last boy scout / tony scott - jedan od poslednjih znacajnih akcionih filmova: http://www.imdb.com/title/tt0102266/
ain't life a bitch?
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Veliki Bresson. Ne mogu sad da nađem odličan post getawaya na ovom istom topicu o možda najvećem reditelju ikad. Jednostavno nedodirljiv.
Au Hazard i meni omiljena scena oko auta. Maestralno ostvarenje kao i Mouchette.
Kad smo već kod Bressona
Un enfant dans la foule (Gérard Blain, 1976)
za jake zeludce samo nadopuna spiska od par postova iznad , nesto se mozda i poklopi
Funny Games (Michael Haneke, 1997.)
Cannibal Holocaust (Ruggero Deodato, 1980.)
Irreversible (Gaspar Noe, 2002.)
Pink Flamingos (John Waters, 1972.) ovaj zaista obozavam
Nekromantik (Jörg Buttgereit, 1987.)
Eraserhead (David Lynch, 1977.) lyncha smo opjevali nije neophodno komentarisati, podao bi mu se
Flowers of Flesh and Blood (Hideshi Hino, 1985.)
Man Bites Dog (Rémy Belvaux, 1992) epsko ostvarenje
The Girl Next Door (Gregory Wilson, 2007)
Audition (Takashi Miike, 2000)
The Last House on the Left (Wes Craven, 1972)
Salň o le 120 giornate di Sodoma (Pier Paolo Pasolini, 1975) vec ga samog preporucivao, uh love it
Srpski Film (Srđan Spasojević, 2010)
Grotesque (Kôji Shiraishi, 2009)
Bad Boy Bubby (Rolf de Heer, 1993)
Sweet Movie (Dušan Makavejev, 1974)
Ex Drummer (Koen Mortier , 2007)
Ken Park (Larry Clark, 2002)
Aftermath(Nacho Creda, 1994.)
August Underground’s Mordum(Fred Voegel, 2003.)
Gummo(Harmony Korine, 1997.)
I Spit on Your Grave(Meir Zarchi, 1978.)
Koroshiya 1(Takashi Miike, 2001.)
Ŕ l’intérieur(Alexandre Bustillo, Julien Maury, 2007.)
Martyrs(Pascal Laugier, 2008.)
Men Behind the Sun(Tun Fei Mou, 1988.)
The Texas Chainsaw Massacre(Tobe Hooper, 1974.)
Guinea Pig (1985, Satoru Ogura)
Last edited by sparco; 30-08-12 at 13:14.
Risk , is what makes life worth living
Never a failure, always a lesson!
Rendez-vous ŕ Bray (André Delvaux, 1971)
svojevrstan omaž Feuillade-u + Jules&Jim. (cinematography by..... Cloquet)
Od Delvauxa sam pogledao još Benvenuta-u a sad ću i Belle.
Šteta, nije toliko poznat.
Od Sergeja Parajanova ovo:
http://www.imdb.com/title/tt0058642/
Shadows of Forgotten Ancestors (1965)
Khrustalyov, mashinu! (Aleksej German, 1998 )
vizuelno predivan ali i težak film.
Last edited by dadic; 14-10-12 at 16:31.
Fascinantno je na koje ce sve nacine ljudi smislit kako da osvjeze Sekspira. Jedan od originalnijih:
"Cesare Deve Morire" (Fratelli Taviani, 2012)
I am the one who locks.
Sjajno Interpol, zaista ...
Odlican odlican. Gledao sam ga na festu ljetos, i publika je bila odusevljena.
\\OFL•GIC
Davandeh aka The Runner (Amir Naderi, 1985)
A Separation / Jodaeiye Nader az Simin (2011)
http://www.imdb.com/title/tt1832382/
tek sad vidim da je ovaj film dobio oskara za strani film prosle godine. kakva god konkurencija da je bila, tesko da je nezasluzeno.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Osama (2003)
http://www.imdb.com/title/tt0368913/
Dobitnik Zlatnog Globusa (2004), za najbolji strani film.
Snažan, divan, jednostavno izuzetan - New York Post
Nema kraja iznenađenjima - The New York Times
Jak, divan i duboko emotivan - Boxoffice
Izvanredno djelo kinematografije - LA Daily News
Prvi film snimljen u Af/vganistanu (Ivan Klajn: Afganistan, afganistanski su pravilniji oblici, ali se kod nas upotrebljavaju samo Avganistan, avganistanski;
Odakle mu ideja da je Afganistan "pravilnije" od Avganistan. Valjda se tu ravnao prema engleskom/francuskom izgovoru? U Persijskom to je avɣɒnestɒn, avganestan, gotovo isto kao što to i mi izgovaramo. U hindi jeziku - aphagānistāna.) nakon pada Talibana.
Samo oni koji se usude uvelike podbaciti, mogu uspjeti u velikoj mjeri.
@Interpol
+1 za magičnu "L'eclisse"
rijetko kad sam pogledao neki film koji na tako suptilan način opisuje ovo naše (post)modernističko doba.
Bukvalno, svaki kadar je priča za sebe. Remek-djelo MA-a.
Kakav finale. Monica Vitti. G. Di Venanzo. Guerra.
Jedino što mi je malo zasmetalo je A. Delon (odnosno lik koji mu pozajmljuje glas) sa onim neuvjerljivim rimljanskim akcentom.
Vrijeme je uspostavljenu monotoniju evropskog arthouse filma, eksperimentalnih iranskih, korejskih i ostalih dostignuca razbiti jednim dobrim westernom, genreom koji odavno nije gostovao na ovom lEpom topicu. Pa kazhe El Dorado:
http://www.imdb.com/title/tt0061619/
Hawks, Wayne, Mitchum, Caan-ekipa za velika djela
Deserve's got nothing to do with it.
Ili Yellow Sky (William A. Wellman, 1948 )
Kinjite - Forbidden Subjects
http://www.imdb.com/title/tt0097670/
neznam da li je ovaj film zaslužio mjesto ođe al ga vrijedi pogledati pogotovo kraj filma kad dolazi sve na svoje
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks