Breaking Bad
Game Of Thrones
The Sopranos
Jericho
Homeland
Suits
OZ
Entourage
Vikings
Arrow
Flashforward (steta sto je otkazana)
Spartacus
Vratice se rode
Sent from my iPhone 6+ using Tapatalk
Evo vidim d se na topiku Serije pominju neke liste, pa reko, to zaslužuje imati svoj topik na ovom podforumu.
Ajde da vidimo koje su vaše liste serija/franšiza (pravilo je da franšiza zauzima jedno mjesto bez obzira koliko spinoffova sadrži osim ako vam se sviđa samo jedna serija iz date franšize, na primjer "sviđa mi se Star Trek" bi značilo da vam se sviđa sve iz te franšize dok samo Star Trek Vojager znači da vam se sviđa samo taj spinoff franšize).
Top 10 serija (uključujući i crtane serije) koje su na vas ostavile najbolji utisak, izazvale dovoljno zabave da im se povremeno vraćate.
Evo moje liste:
1. Star Trek (cijela franšiza uključujući i onu staru)
2. Leverage
3. My Little Pony, ali samo zadnji reboot, Friendship is Magic
4. Avatar, Last Airbender (obadvije serije)
5. Firefly
6. Stargate franšiza
7. Bones
8. Farscape franšiza
9. Eureka (zajedno sa Warehouse 13 pošto se radnja potonje događa u istom Eurekinom svjetu, a jednako je dobra)
10. Lost Girl
I posebno mjesto za Scrubs izvan konkurencije za mojih top 10.
Kao što vidite meni pašu većinom jednostavne serije (bez puno drame i šok terapije) sa elementima fantastike ili naučne fantastike sa dobro razrađenim world building-om. Takođe postoje dvije u ovoj listi koje nemaju gore pomenute elemente (Leverage i Bones) ali su, barem meni izuzetno zabavne i mogu ih gledati po nekoliko puta.
Last edited by funestis; 02-04-15 at 13:47.
Breaking Bad
Game Of Thrones
The Sopranos
Jericho
Homeland
Suits
OZ
Entourage
Vikings
Arrow
Flashforward (steta sto je otkazana)
Spartacus
Vratice se rode
Sent from my iPhone 6+ using Tapatalk
Last edited by BiTrAtE; 03-04-15 at 08:08.
War. War never changes.
1. Prison Break
2. Breaking Bad
3. Fargo
4. The Wire
5. House of Cards
6. That '70s Show
7. Boardwalk Empire
8. Homeland
9. Shameless
10. The Walking Dead
Moram da spomenem i Better Call Saul, mada je tek pri kraju prve sezone.
I can't explain and I won't even try
Breaking Bad
Justified
Archer
Louie
Firefly
Shameless
Avatar the Last Airbender(samo Avatar jer Korra nije na istom nivou, bar meni)
Psych
Sherlock
Game of Thrones
1. The Wire
2. Breaking Bad
3. The Sopranos
4. Sherlock
5. House M.D.
6. The Walking Dead
7. Game of Thrones
8. Rome
9. Fringe
10. Spartacus
Serije koje moram pomenuti: Dexter, Lost i Hustle.
Last edited by Samo Niksic; 02-04-15 at 14:44.
1. Game of Thrones
2. Breaking Bad
3. The Simpsons
4. Star Trek
5. Prison Break
6. Dragon Ball
7. Vikings
8. Lost
9. Fringe
10. The Walking Dead
Mozda sam mogao ubaciti neke prije par serija sa liste ali eto.
1. True Detective
2. Boardwalk Empire
3. Prison Break
4. Breaking Bad
5. House Of Cards
6. Lost
7. The Walking Dead
8. Game Of Thrones
9. Vikings
10. Sons Of Anarchy
1. The Sopranos
2. True Decetive
3. Prison Break
4. Breaking Bad
5. House Of Cards
6. Sons Of Anarchy
7. The Walking Dead
8. Game Of Thrones
9. OZ
10.Star Trek
Last edited by Oliver Nedeljkovic; 02-04-15 at 15:50.
1. Prison Break
2. Banshee
3. Dexter
4. Nikita (sa onom plavusom)
5. Walking Dead
6. Bates Motel
7. Havaii Five-0
8. Revenge
9. Lie to me
10. Black Sails
http://www.youtube.com/watch?v=PCjwxItb_p4
Les chiens aboient, la caravane passe.
1. Only Fools and Horses
2. The Fresh Prince of Bel-Air
3. 3rd Rock from the Sun
4. Dragon Ball
5. That '70s Show
6. Everybody Hates Chris
7. Agatha Christie's Poirot
8. Friends
9. 'Allo 'Allo!
10. The Simpsons
Samo ti...
U mome srcu si...
Jedna jedina, nepobjediva -
Zvezdo ljubavi!
1. Vikings
2. Only fools and horses
3. Friends
4. Fraiser
5. Third rock from the Sun
6. True detective
7. The Wire
8. Fargo
9. Profiler
10. Dexter/Breaking Bad < Better Call Saul/ Jericho/ Prison Break/ Poaro/ Alo Alo (mada dosta navedenih u postovima iznad nijesam gleda, tako da je ova lista promjenljiva )
1.Only Fools and Horses
2.Sherlock Holmes(Jeremy Brett)
3.Homicide Baltimore
4.Agatha Christie's Poirot
5.The Black Adder
6.Criminal Minds
7.Dr. House
8.Profiler
9.The Octopus( La Piovra)
10.Allo Allo
Sve poskupljuje samo je covjek sve jeftiniji...
Koliko god da volim sitcome kao Only Fools and Horses i Alo, Alo i neke mini serije poput Band of Brothers i Fargo, ne mogu nijednu da stavim u top 10. To su posebne liste.
1. Deadwood
2. The Sopranos
3. Farscape
4. The Wire
5. Breaking Bad
6. House
7. Justified
8. LOST
9. Psych
10. Game of Thrones
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.
1. Lost
2. BB
3. True Detective
4. Fargo
5. Fringe
6. Dexter
7. 3rd Rock from the Sun
8. Rectify
9. GoT
10. Hannibal
1. Stargate (cijela fransiza)
2. Rome
3. Fringe
4. Lost
5. The sopranos
6. Firefly
7. Jericho
8. Vikings
9. Supernatural
10. Psi Faktor
One Ring to Rule them all...
Black Sails
Peaky Blinders
La Piovra
Fargo
Only Fools and Horses
Blacklist
Sherlock
True Detective
HoC
Suits, The Musketeers, Boston Legal, Marco Polo
Breaking Bad
True Detective
House of Cards
The Wire
Banshee
Better Call Saul
Fargo
Prison Break
Lost
Jericho
If anything goes wrong, Desmond Hume will be my constant
1.Prison break
2.Shameless
3.Boston legal
4.Two and half man
5.Only fools and horses
6. Malcolm in the middle
7.The vampire diaries
8.Game of thrones
9.Suits
10.Mentalist
Sent from Lumia 925 using tapatalk
Satelitski resiveri/oprema
Huh, poslije malo mućkanja glavom moja fav lista izgleda ovako:
1. Twin Peaks
2. Fargo
3. Twilight Zone I
4. The Wire
5. Black Mirror
6. Mad Men
7. The X-Files
8. Northern Exposure
9. Vratiće se rode
10. Law & Order: Special Victims Unit
Hvala Lepo!
Last edited by starwalker; 03-04-15 at 00:11. Reason: tipfeleri me prate :D
The more things change, the more they stay the same.
1.Only fools and horses
2.the mighty boosh
3.True detective
4.psi factor
5.Prison Break
6.3rd Rock from the Sun
7.fawlty towers
8.otvorena vrata
9.will and grace
10.friends
1. Absolutely fabulous
2. Coupling
3. Married with children
4. Seinfeld
5. Little britain
6. Game of trones
7. Black books
8. Breaking bad
9. My family
10. South park
Ća je život vengo fantažija!
The Adventures of Sherlock Holmes
Star treck Next Generation
BSG
Only fools and horses
Sherlock
GoT
Breaking Bad
True Detective
X-files
Lost
и ван конкуренције - Blakes 7
Ja 10 nemam ali evo nekoliko 1: South Park, 2: The Walking Dead, 3: True Detective , 4: GoT , 5: American Horror Story
Sent from my iPhone using Tapatalk
1. BSG - Battlestar Galactica
2. Band Of Brothers
3. 24
4. Rome
5. House Of Cards
6. Stargate Atlantis
7. OZ
8. The Unit
9. Jericho
10. Nip Tuck
----------------------------
Ima ih jos ali ajde nek to bude to..
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks