Vec vidim da ce se Interpol na ovom topicu najvise pominjati.
da iskoristimo ovo malo vremena prije armageddona da se zabavimo.
shoot.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Vec vidim da ce se Interpol na ovom topicu najvise pominjati.
\\OFL•GIC
Ja skidam, sasvim ilegalno, zadnji album Scott Walkera koji je izasao danas popodne na rlslog. Eto neka bude on, mada nisam ga ni cuo jos
aj da se ja prvi upisem sa preliminarnom listom. sigurno sam zaboravio par komada, sto nikako ne lici na mene.
top 5:
Bad Taste - 14
Beach House – Bloom
Sharon Van Etten – Tramp
Japandroids – Celebration Rock
Father John Misty - Fear Fun
albumi sa vise od 5 preslusavanja:
Grizzly Bear – Shields
Alabama Shakes – Boys & Girls
The Magnetic Fields - Love at the Bottom of the Sea
Divine Fits – A Thing Called Divine Fits
The Babies - Our House On The Hill
Tashaki Miyaki - singlovi, EP-jevi, mada je samo onaj sa get it right odlican
Cat Power – Sun
Bat For Lashes – The Haunted Man
Spiritualized – Sweet Heart Sweet Light
Chromatics – Kill For Love
Stray Dogg - Almost
Metz - Metz
Mark Lanegan Band - Blues Funeral
The xx - Coexist
Daphni - Jiaolong
Saint Etienne - Words And Music By Saint Etienne
Lana Del Rey - Born To Die
Molly Nilsson - History
Cloud Nothings – Attack on Memory
Tindersticks - The Something Rain
Melody's Echo Chamber - Melody's Echo Chamber
The Liminanas - Crystal Anis
El Perro Del Mar - Pale Fire
The Raveonettes - Observator
Moonface - With Siinai: Heartbreaking Bravery
+ album koji nisam nijednom preslusao, jer ne bih da kvarim utisak sa koncerta - Goribor - Evo Je Banja.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Nećeš pokvariti utisak. Garantujem lično. E, da... da se i ja izjasnim: Goribor - Evo je banja.
Sastavicu nedje preko murice neku listu, iako nisam zadovoljan.
Medjutim, sad skinuh Pop Singles - All Gone.
Oh. My. Non-existent. God.
Zvuci kao najbolji guitar pop album 1985-e. Reinkarnacija The Go-Betweens-a. A to ni u kom slucaju ne moze biti lose.
Ja se zaletih sa ovim Interpolom. Vidjeh preko oka neki "novi" album pa pomislio neshto novo, a ono riišju! Slaba godina definitivno i sa ove moje strane, ali moguce da je to moja krivica. Napisah na listicu notepada 10-12 albuma i stao sam sa razmisljanjem. Dovrsicu za par dana listu.
\\OFL•GIC
Zašto je Bob Mould - "Silver Age" prošao svima ispod radara? Ili sam ja previše mator (što jeste) ili je album prosječan (što definitivno nije)? To je najbolji Foo Fighters album koga Dejv Grol nikada neće snimiti.
Tako to ide sa solo karijerama. Nego podsjetio si me da slusam 'bed of nails' deset dana narednih. Inace nije los ovaj zadnji Killing Joke (kao i PiL). A Place To Bury Strangers - Worship, mozda Beach House - Bloom... i tako
Last edited by vlado23; 10-12-12 at 15:12.
Swans ?
Sigur Rós - Varúđ mi je pjesma godine, to je makar jasno. I volio bih je cut' na svojoj sarani, dok vas gledam odozgoR kako me oplakujete.
kad smo kod sahrana, grobalja i toga, moj hit godine - hollywood forever cemetery sings.
naravno, pod uslovom da se fun. - we are young broji u 2011.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Otkriće godine su mi Miami Nights 1984 - 'Turbulence'.
The more things change, the more they stay the same.
Slaba godina vec receno. Ja sam samo pobrojao sto je meni bilo interesantno. Nije bilo epic albuma. Svima je hvalia pjesma ili dvije, a hot chip je bio najblizi.
albumi::
The xx - Coexist
Com Truise - In Decay
Hidden Orchestra - Archipelago
L.A.O.S - Finally
Man Without Country - Foe
Hot Chip - In Our Heads
Oxia - Tides of Mind
OIZO - STADE 3
Bersarin Quartett - II
Futurecop! - The Movie
Logistics - Fear Not
Quantic & Alice Russell with the Combo Barbaro - I'll Keep My Light In My Window
Les Loups - Must Be Love
Teeel - University Heights
Moullinex - Flora
Krankšvester - Krankšvester
San Cisco - San Cisco
Legowelt - The Paranormal Soul
Big Bud - Blue And Green
Lindstrom - Smalhans
Prins Thomas - Prins Thomas II
Caspian - Waking Season
Maserati - VII
Jimmy Edgar - Majenta
kompilacije::
Fabric 62 (Mixed by DJ Sneak)
ep::
Burial - Kindred
Tad Wily - Right Fit EP
razocarenje::
Gatekeeper - Exo
Vitalic - Rave age
High Contrast - The Agony and The Ecstasy
\\OFL•GIC
evo se konacno nakanih da sastavim nesto.
sto znam, meni ova godina uopste nije bila losa...naprotiv, dosta dobra.
uglavnom imadoh dosta slatkih muka sa sastavljanjem liste, tako da je od prvobitnih top 20, narasla na top 50.
ALBUMI:
Wild Nothing - Nocturne
DIIV - Oshin
The Babies - Our House On The Hill
The Lost Rivers - Sin and Lostness
Lockets - Camera Shy
Trust - TRST
Molly Nilsson - History
Tamaryn - Tender New Signs
Seapony - Falling
The Holliday Crowd - Over The Bluffs
Chairlift - Something
Holograms - Holograms
Beach House - Bloom
Chromatics - Kill For Love
Sun Kil Moon - Among The Leaves
Grizzly Bear - Shields
The Fresh & Onlys - Long Slow Dance
TOPS - Tender Opposites
The Raveonettes - Observator
Lotus Plaza - Spooky Action at a Distance
Mode Moderne - Strange Bruises
Divine Fits - A Thing Called Divine Fits
Violens - True
Black Marble - A Different Arrangement
Motorama - Calendar
Mac DeMarco - 2
Allo Darlin' - Europe
The Soft Moon - Zeros
Hospitality - Hospitality
The Evens - The Odds
Father John Misty - Fear Fun
Parquet Courts - Light Up Gold
Twin Shadow - Confess
Ty Segall Band - Slaughterhouse
Moonface - with Siinai: Heartbreaking Bravery
O. Children - Apnea
Alabama Shakes - Boys & Girls
Bat For Lashes - The Haunted Man
Spiritualized - Sweet Heart Sweet Light
Swans - The Seer
The Twilight Sad - No One Can Ever Know
Ariel Pink's Haunted Graffiti - Mature Themes
The xx - Coexist
Frankie Rose - Interstellar
Japandroids - Celebration Rock
The Men - Open Your Heart
Trailer Trash Tracys - Ester
Cloud Nothings - Attack On Memory
Dirty Projectors - Swing Lo Magellan
El Perro Del Mar - Pale Fire
EP:
Foxygen - Take The Kids Off Broadway
Dum Dum Girls - End of Daze
The Raveonettes - Into The Night
Tashaki Miyaki - Best Friend
The Antlers - Undersea
OBRADE:
Tashaki Miyaki - Born In The 80s/Tashaki Miyaki sings the Everly Brothers/Covers
Lotte Kestner - Extra Covers Collection
Ako me ne bude mrzjelo, postavicu kasnije i neku best of 50/100 listu pjesama.
Nema sanse da sam cuo 30 ovogodisnjih albuma, a kamoli da mi se svidjelo toliko. Sastavicu neki top 10 kasnije, ali jedna od slabijih godina u protekloj deceniji, ako ne i najslabija. Mislim, nije da nije bilo nista da valja, ali bla. A uz to, nikad nisam bio ljenji [?] da trazim nove stvari.
Fire in the hole!
Parov Stelar - Princess
Mozda i jedini ovogodisnji koji sam skinuo i poslusao..
sto ako izadje vrlo brzo novi cede MBV? aaaa.
http://pitchfork.com/news/48508-my-b...ing-new-album/
ako izadje do nove godine, pocecu da vjerujem u isusa hristosa i njegovo ucenije.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
aj kad sam vec zapoceo, evo ga i personalnih top100 ove godine.
zakacih i linkove ako koga zanima.
1. Wild Nothing - Shadow (4:18)
2. Limited - You Must Be Dreaming (3:41)
3. DIIV - Doused (3:43)
4. Chairlift - I Belong In Your Arms (3:27)
5. Suburban Living - I Don't Fit In (3:10)
6. COOLRUNNINGS - Belewe (4:20)
7. Trust - Candy Walls (4:37)
8. Father John Misty - Hollywood Forever Cemetery Sings (3:10)
9. Divine Fits - Would That Not Be Nice (3:59)
10. Lockets - Bitter Teeth (4:51)
11. HAERTS - Wings (5:08)
12. The Lost Rivers - Your Looks (5:58)
13. Dum Dum Girls - I Got Nothing (3:16)
14. Chromatics - Lady (5:08)
15. The Babies - Alligator (2:13)
16. Young Galaxy - Youth Is Wasted On The Young (3:11)
17. Foxygen - Make It Known (4:51)
18. Twin Shadow - Five Seconds (4:20)
19. Grizzly Bear - Yet Again (5:18)
20. The Shutes - Echo Of Love (4:46)
21. Johnny Marr - The Messenger (4:25)
22. Tamaryn - While You're Sleeping, I'm Dreaming (4:25)
23. Ariel Pink's Haunted Graffiti - Only In My Dreams (3:11)
24. The Pains Of Being Pure At Heart - Jeremy (3:15)
25. Mode Moderne - Nightly Youth (3:25)
26. The xx - Chained (2:48)
27. Beach House - Myth (4:19)
28. Motorama - To The South (2:41)
29. Seapony - Be Alone (3:10)
30. Sun Kil Moon - Sunshine in Chicago (2:34)
31. The Raveonettes - She Owns The Streets (3:02)
32. Girls Names - A Troubled See (4:06)
33. Moonface - Teary Eyes And Bloody Lips (2:45)
34. Hospitality - Eighth Avenue (3:53)
35. Bat For Lashes - Laura (4:26)
36. Mac DeMarco - Freaking Out the Neighborhood (2:53)
37. El Perro Del Mar - Hold Off The Dawn (4:46)
38. Grimes - Genesis (4:15)
39. GRMLN - Coral (2:00)
40. King Krule - Rock Bottom (4:10)
41. Lotus Plaza - Strangers (4:30)
42. Molly Nilsson - I Hope You Die (4:28)
43. Pair Of Arrows - Vestige (5:09)
44. Beach Fossils - Careless (3:03)
45. The Holliday Crowd - Tender Age (3:34)
46. The Fresh & Onlys - Presence of Mind (3:15)
47. TOPS - Turn Your Love Around (4:39)
48. Aline - Je Bois Et Puis Je Danse (3:34)
49. Holograms - ABC City (3:02)
50. Allo Darlin' - Capricornia (4:31)
http://www.putlocker.com/file/527A02BC714D1F59
51. Alabama Shakes - I Found You (2:59)
52. Local Natives - Breakers (4:09)
53. Unknown Mortal Orchestra - Swim And Sleep (Like A Shark) (2:45)
54. Matthew Dear - Earthforms (3:33)
55. Dinosaur Jr - Watch The Corners (5:00)
56. Jai Paul - Jasmine (4:14)
57. Alt-J - Tessellate (3:02)
58. Cloud Nothings - Stay Useless (2:46)
59. Astronauts, etc. - Mystery Colors (3:57)
60. Violens - Totally True (3:26)
61. Cat Power - Ruin (4:33)
62. John Talabot & Pional - Braves (5:03)
63. Dirty Projectors - Dance for You (3:23)
64. Sharon Van Etten - Serpents (3:01)
65. Frankie Rose - Know Me (2:52)
66. Swans - Song For A Warrior (3:59)
67. Art Imperial - Cult of Love (3:47)
68. Lescop - La foręt (4:45)
69. Purity Ring - Fineshrine (3:29)
70. The Antlers - Crest (3:42)
71. Wild Belle - Keep You (3:30)
72. The Men - Please Don't Go Away (3:00)
73. The KVB - Always Then (4:11)
74. Japandroids - The House That Heaven Built (4:49)
75. Spiritualized - Little Girl (3:39)
76. Yeti Lane - Warning Sensations (4:03)
77. The Evens - King Of Kings (2:27)
78. The Helio Sequence - October (4:38)
79. Ty Segall Band - I Bought My Eyes (3:46)
80. The Soft Moon - Insides (4:01)
81. O. Children - Holy Wood (5:02)
82. The Twilight Sad - Another Bed (4:39)
83. Poolside - Slow Down (4:45)
84. Black Marble - Pretender (3:23)
85. Parquet Courts - Borrowed Time (2:32)
86. POMPEYA - Nobodies Truth (3:34)
87. TRAILS AND WAYS - Nunca (4:14)
88. Memoryhouse - The Kids Were Wrong (4:10)
89. Cheers Elephant - Doin' It, Right (2:52)
90. Turtle Giant - We Were Kids (4:34)
91. Ms Mr - Hurricane (3:47)
92. Pale Seas - Bodies (3:35)
93. Two Wounded Birds - To Be Young (3:37)
94. Terrible Truths - Lift Weights (2:36)
95. Actress - Caves Of Paradise (4:15)
96. Trailer Trash Tracys - Candy Girl (4:03)
97. Allah-Las - Catamaran (3:33)
98. King Tuff - Wild Desire (3:04)
99. Yuno - Sunlight (Single) (3:33)
100. Advance Base - Summer Music (3:25)
http://www.putlocker.com/file/D173113E9CB27E23
pozdravljam ovaj effort!
jos jedan glas podrske. opseznije od mojih 30 koje bih sa mukom napabircio, a apsolutna vecina bi ih se nasla u ovoj stotci.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Nemam često rituale da slušam cijele albume... Ali eto zadesi se...
Tomas Barfod-Salton sea
Lana del Rey- Born to die
The xx- Coexist
Craft Spells-Gallery
Observer Drift-Corridors
Twin Shadows-Confess
Beirut-March of the Zapotec and Realpeople
Imagine Dragons-Night Visions
Bloc Party- Four
Miike Snow- Happy to you
vjerovatno sam neki zaboravila, a što ćemo sad...
Last edited by the_lady_marianna; 28-12-12 at 23:16.
Joe Bonamassa - Driving Towards The Daylight
Henrik Freischlader Band - House In The Woods
Marcus Miller - Renaissance
John Mayer - Born and Raised
Tedeschi Trucks Band - Everybody's Talkin'
Gary Clark Jr. - Blak and Blu
Bonnie Raitt - Slipstream
Robert Cray Band - Nothin But Love
Black Country Communion - Afterglow
John Mayer - Born and Raised
Ryan McGarvey - Redefined
The Cadillac Black - The Cadillac Black
Simon McBride - Crossing the Line
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks