Pa zar ih iko pamti? Trika nema da bi se moga $etit sad 10 trash filmova, jednostavno se isturpijaju iz glave brzo :)
Printable View
Pa zar ih iko pamti? Trika nema da bi se moga $etit sad 10 trash filmova, jednostavno se isturpijaju iz glave brzo :)
To su filmovi koje gledas i posto su sr**e, zaboravis ih odmah. Tako da ni ja se nemogu sjetit' naziv losih filmova.
Samo znam da sam gledala jedan i stvarno nisam znala dje da ga stavim lol. Film je glup ali sam umrla od smijeha, ne zbog filma nego cijelo vrijeme sam mislila kako je uopste nekome palo napamet da odradi to hahaha, e tog filma se jos sjecam xD. Rubber http://m.imdb.com/title/tt1612774/
Nema šanse da izdvojim 10 najboljih, ali mogu neke od najdražih, koje bih mogao gledati još 100 puta a da mi ne dosadi:
Alien
Leon
Terminator 2
Pulp Fiction
Blade Runner
Se7en
The Good, the Bad and the Ugly
La vita e bella
The Thing
Apocalipto
Nabrajacu 10 najomiljenijih, necu gledati ovaj ili onaj umjetnicki aspekt- zanr- drzavu iz koje dolazi, vec u f-ji da ostanem na IN TV godinu dana i ono sto bih volio da mi repriziraju. Takodje, to su filmovi koji mi prvi padnu na um, ne ono 'kako se zove, koje li mu je ime", vec ih pucam ka iz Getlina. Napominjem da su to filmovi koje sam dosta puta odgleda, dakle tesko mi mogu dosaditi.
The fifth element
Gangs of New York
Terminator
Gladiator
The Hateful Eight
Scary movie 2
Kingdom of Heaven Extended
LOTR + Hobit Extended
Goodfellas
The Shawshank redemption
American Gankster/Fallen - lomim se, ali mi je prvi pa na'm geeengsta
malo prekoracih jbg. :D
10 najgorih necu stavljat, vecini i ne znam imena a crnjak mi trazit.
edit: sad iscitah stranicu, auu koliko filmova nijesam pogleda, dovoljno je rec samo Kumove, Pajov zivot... Za dosta sam cuo, cak neke imam presnimljene ali nikako da krenem da ih gledam :D
Cool Hand Luke
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Blade Runner
Blue Valentine
12 Angry Men
The Big Lebowski
Hustler
Raiders of the Lost Ark
The Long Goodbye
Mad Max Fury Road
A najgorih ne mogu 10 al mogu jedan:
Double Down- i preporuka svima da ovo pogledaju, ima ga na youtube-u. Neil Breen je Kubrickov zli brat.
Kad smo kod najgorih filmova, pade mi na pamet Killdozer.
Neki vanzemaljski "magični" krš padne i udari u buldožer koji oživi i krene da ubija ljude.
Neka to, nego ih i pobije gomilu iako jedva nagura brzinu 10 km/h.
https://www.youtube.com/watch?v=vU73kzrhWig
https://www.youtube.com/watch?v=1r3y-SRsNPI
pulp fiction
dr strangelove
kum1
12 angry men
goodfellas
matrix1
american history x
trainspotting......
Rope, 1948
Dr. Strangelove, 1964
Waking Life, 2001
Memories of Murder, 2003
London, 2005
Revolver, 2005
Timecrimes, 2007
The Wackness, 2008
Hesher, 2010
Inherent Vice, 2014
i "omiljenih" 250+
Ne znam je li ko naveo Zelenu milju...?
A što se tiče ex Yu, pomenuo bih Pre kiše... Kakav film, kakva muzika...
https://youtu.be/3KJHoQ3Ly6s
Sent from my LG-H860 using Cafe Del Montenegro mobile app
Ako bih krenuo nabrajat najbolje odužilo bi se, zato eo najmilijih (koje mogu gledat svaki dan)... :D
- La vita e bella
- Leon
- The godfather trilogija
- The good, the bad and the ugly
1. The Matrix (1999) http://www.imdb.com/title/tt0133093/
2. Fight Club (1999) http://www.imdb.com/title/tt0137523/
3. Donnie Darko (2001) http://www.imdb.com/title/tt0246578/
4. Alien (1979) http://www.imdb.com/title/tt0078748/
5. Terminator 2: Judgment Day (1991) http://www.imdb.com/title/tt0103064/
6. Interstellar (2014) http://www.imdb.com/title/tt0816692/
7. Leon (1994) http://www.imdb.com/title/tt0110413/
8. Pulp Fiction (1994) http://www.imdb.com/title/tt0110912/
9. American Psycho (2000) http://www.imdb.com/title/tt0144084/
10. Memento (2000) http://www.imdb.com/title/tt0209144/
Pored ovih koje je većina ponavljala, dodao bih još par koji su mi ostavili utisak...
About Time
Hecksaw Ridge
Unbroken
The Intouchables
The Good, the Bad and the Ugly
Gran Torino
The Silence of the Lambs
Django
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Shutter Island
Edit: Captain Fantastic - isto odlican...
mora reputacija za ovo, dao si mi ideju da obnovim indianu dzonsa, idealno je vrijeme za tako nesto :)
p.s.
iskoristio bih priliku da pozdravim tunjavoga Roberta Langdona hehe
Po žanrovima su, može se reći, raspoređeni.
1. LOTR trilogy
2. Snatch*
3. Jagten (The Hunt)
4. Notting Hill
5. Kad porastem biću Kengur
6. Legends of the Fall
to be continued... kase šetim
Uh rođaci..
95% filmova sa Klint Istvudom (pored vesterna, ratna tematika i druge akcije/drame itd) kao i Džonom Vejnom
Once upon a time in the west
3:10 to Yuma
The man who shoot Liberty Valance
Django (i stari i novi)
Gunfight at the O.K. Corral
E sad, obožavam SF, tako da tu idu
Blade Runner,
Solaris,
Odiseja u svemiru 2001,
Akira
Interstellar
Star Wars
čak i par Star Trek filmova - osveta Kana posebno bi izdvojio
Aliens (stariji)
Ghost in the shell
Nausicaä of the valley of the wind
Mad Max (prva dva starija i fury road)
V for Vendetta
Watchmen
Edge of Tomorrow
Cloud of Atlas
Oblivion
nezaobilazni Spaceballs
Dina - the spice must flow
Total Recall (Arni)
to je manje više to (što se SF-a tiče)
A neki mix klasike i novijih filmova
Dr. Strangelove
La Vita e Bella (jedan od rijetkih filmova koji me raspekmezio) i koji mi nikad neće dosaditi
Saving private Rayan
Apocalypse now 👑
Full metal jacket
The Eagle has landed
Italian job (klasik sa Majklom Kejnom)
Zulu
The Dirty Dozen
Cross of iron
Enemy at the gates
Das boot
Jarhead
Malena
All quiet on the western front 1930
Stalingrad 1993
The Big red one
Inglorious bastards
Le Mans
Bullitt
Kumovi liše trojke
Heat
Green Mile
Šindlerova lista
LOTR trilogija
Princess Mononoke
Reservoir dogs
Taxi driver
Seven samurai
The thing (klasika ne rimjek)
Donnie Darko
Sin City
Bond filmovi (i stari i novi) *umalo da zaboravim
i da zaključim sa Betmen trilogijom (nolanovom) mada mogu uvijek pogledati i ova dva Snajderova
to bi bilo to, ima masu još ali ko će pisat sad
Zaebano. Razmisljao sam 3 dana...
Fargo
Children of men
12 angry men
Alien
Blade Runner
Unforgiven
Kes
Clerks
Glengarry Glen Ross
My left foot
Oldboy
Oćemo li još jedan krug? Prošla godina dana...
Legends of the Fall
A Perfect World
Seven Pounds
Brave Heart
Heat
Bjekstvo iz Sosenka
Shutter Island
The Patriot
Green Mile
Seven
ovo su manje-vise doata emotivni filmovi, redosled nije bitan
Mozda nije odgovarajuce mjesto, ne nadjih bolje, ali nadam se da nece biti zamjereno. Umro je Bertoluci. Velikan. Balsa je tim povodom napisao kolumnu:
http://www.vijesti.me/forum/bertoluci-1014676
Po meni, nepravedno je izostavio dvije stvari. Mozda najbolji Bertolucijev film "Il Conformista". A kad je govorio o drugom remek djelu Bertolucija, "Novecento", apostrofirao je maestralne uloge De Nira i Depardjea. Tome bih dodao jednog glumca: Donald Sutherland i jedna od najgenijalnijih rola negativca koje sam ikad gledao. Bertoluci je dobio Oskara za "Poslednji kineski car" koji se u odnosu na dva gore pomenuta moze nazvati smecem ("trash movie'). Ali, napravljen po mjeri Oskara.
Moja lista za najboljih deset filmova bi sadrzala i Novecento i Il Conformista. Mada, meni je mozda najdrazi Felinijiva La Strada. Na listu bi isli i Kurosavini filmovi: Rashomon, Ikiru...To je fimska umjetnost. Naravno, medju filmovima koji su vec gore pomenutih ima jako dobrih filmova koji bi isli i na moju listu. Recimo, 12 Angry Men.
po meni:
1. The Godfather 2
2. The Godfather
3. Once Upon a Time in America
4. The Deer Hunter
5. The Shawshank Redemption
6. The Silence of the Lambs
7. Usual suspects
8. Il mostro
9. Seven
10. Pulp fiction
1.The Good, the Bad and the Ugly
2. Amarcord
3. Firemen's ball
4. Wings of desire
5. Down by law
6.Mulholland drive
7.Last tango in Paris
8.Big Lebowski
9.Ostrov
10.Come and see
1. Shawshank redemtion
2. Inception
3. Once upon a time in America
4. The Godfather 1
5. Pirates of the Carribean
6. Pulp Fiction
7. Kad Porastem Bicu Kengur
8. Fight club
9. The Lord of the Rings - The Fellowship of the Ring
10. The Dark Knight
1. Braveheart
2. Shawshank redemtion
3. Back To the future triology
4. LOTR triology
5. Indiana Jones (1,2,3)
6. Kum 1,2
7. Dobri Momci
8. Jurassic Park 1
9. Kad jaganjci utihnu
10. Sesto culo