Vratné lahve
Предиван филм, непретенциозан, људски, чешки.
Матори је цар, сви ђедови би се могли угледат на њега.
Futatsume no mado AKA Still the Water (Naomi Kawase, 2014)
Predivan film iako je mog'o bit kraci. Posljednja scena je jedna od najljepsih ikada.
Vratné lahve
Предиван филм, непретенциозан, људски, чешки.
Матори је цар, сви ђедови би се могли угледат на њега.
Ја чекам посао али волим ову земљу!
А што пијем кад ми шкоди
ко ће кући да ме води?
Morao sam ovu temu da refreshujem.
Ovo ne može. Neću ništa da pričam.
Ne gledat trailer, ne čitat ništa. Film je 10/10.
Čitav film sam imao osjećaj da me neko ciglom u glavu bije, a sad kad sam ga pogledao čini mi se da mi se neka rupa na glavu otvorila.
10/10 garantovano.
http://www.imdb.com/title/tt0368226/?ref_=ttmd_md_nm
Tom filmu je mjesto u Filmovi za izbjeci...
ja nisam mog'o dalje od 45 min. Scena na krovu je pravo malo remek-djelo
Jedan od najgorih filmova koji je postao kult. Jos uvijek nisam imao snage i vremena da ga pogledam, ali hocu... uskoro.
\\OFL•GIC
Ja sam ga pogledao kad sam vidio post i neznam jos nemogu da se opasuljim .Glavni glumac da ga tako nazovem Tommy Wiseau je nesto najgore sto su moje oci vidjele na filmu, da je namjerno glumio onako dao bi mu oskara za najbolje odglumljenog loseg glumca u istoriji.Covjek je jos reziser ,pisac i producent u istom filmu neznam za sta bi ga prije nagradio :witless:
Kis Uykusu aka Winter Sleep, (N.B. Ceylan, 2014)
remek-djelo!
Last edited by dadic; 09-12-14 at 06:09.
I pugni in tasca (Marco Bellocchio, 1965)
Jedan od najboljih prvijenaca ikada. Paola Pitagora je neponovljiva odje.
A Lou Castel....
Mommy, (Xavier Dolan, 2014)
odlican!!!
Under the Skin, ufff...
Ne znam koliko mogu da preporucim ovaj film, ali mogu da garantujem da ovako nesto niste gledali. Ovo nije film nakon koga cete da shvatite neku zivotnu lekciju, ali je defenitivno neponovljivo i na trenutke zastrasujuce iskustvo.
Brutti, sporchi e cattivi (Ettore Scola, 1976)
R.I.P maestro
Gamlet (1964)
Depression, **** YEAH!
Identity crisis, **** YEAH!
Puppet sex, **** YEAH!
Charlie Kaufman moze da snima sta 'oce, kakav covek.
Manoel dans l'île des merveilles (Raoul Ruiz, 1984)
Moj prvi Ruiz film... remek-djelo!
Pogledah ponovo. Sekunde mi dosadno bilo nije, čak sam više i uživao drugi put gledajući. Sigurno nije za svakoga, ali od mene desetka.
http://www.imdb.com/title/tt1791528/
Embrace of the Serpent, na trenutke sam potpuno zaboravio da gledam film. Jedno od prijatnijih iznenadjenja u zadnje vrijeme.
Swiss Army Man
Ne znam ima li smisla bilo sta da pisem, sigurno ulazi u top 10 listu na kraju godine.
"K'o mi, kad zovemo velikim čovjeka sitne duše,
a ko zna koliko je tihih što divovi u njima čuče."
Tabu - (Miguel Gomes, 2012)
Nakanih se da ga pogledam poslije 3 god.
Prelijep film iako je nedorecen.
Last edited by dadic; 05-10-16 at 03:36.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks