A 'bez starca nema udarca'?
Ovaj zadnji kvartal godine nije nesto odusevio.
stvarno niste trebali. sta bi sa 'na sonic youthu svijet ostaje'?
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
A 'bez starca nema udarca'?
Ovaj zadnji kvartal godine nije nesto odusevio.
\\OFL•GIC
Stanite na put Titovom diktatorskom rezimu! Ne kacite albume! NE u NATO!
Album koji me skroz prijatno iznenadio i odusevio. Prvi koji je bio vecina gitara, drugi klavir i sad elektronika. Kakva evolucija, kakva umjetnost, kakva energija!
I am so post-rock I shit sad birds.
Boga je vrijedjelo izmisliti samo zbog onog promila mogućnosti da u njegovom rokovniku negdje piše: "Note to self - Don't make gay teenage girls from Tennessee angry."
AoO... kakvo brutalno gašenje je otvorilo najiščekivaniji topik godine
Drž' se Rofi ;-)
The more things change, the more they stay the same.
ma rolfi zna da je sve to za njegovo dobro :grin:
godina prilicno dobra reklo bi se
1.Sufjan Stevens - Carrie & Lowell
2.Beach House - Depression Cherry
3.EL VY - Return to the Moon
4.Tamaryn - Cranekiss
5.Nadia Reid - Listen to Formation, Look for the Signs
6.Belle and Sebastian - Girls in Peacetime Want to Dance
7.Tame Impala - Currents
8.Father John Misty - I Love You, Honeybear
9.Low - Ones and Sixes
10.Miami Horror - All Possible Futures
11.Lower Dens - Escape From Evil
12.Widowspeak - All Yours
13.Ought - Sun Coming Down
14.Molly Nilsson - Zenith
15.Beach House - Thank Your Lucky Stars
16.Ducktails - St. Catherine
17.Viet Cong - Viet Cong
18.Sleater-Kinney - No Cities To Love
19.U.S. Girls - Half Free
20.Gunship - Gunship
vrijedni pomena:New Order - Music Complete, Unknown Mortal Orchestra - Multi-Love, Globelamp - The Orange Glow,
Jason Isbell - Something More Than Free, Neon Indian - VEGA INTL. Night School, Jamie xx - In Colour, Algiers - Algiers
dopunicu listu kasnije jer sam sigurno jos nekog zaboravio
City and Colour - If I Should Go Before You
Courtney Barnett - Sometimes I Sit and Think and Sometimes I Just Sit
D'Angelo and The Vanguard - Black Messiah
Father John Misty - I Love You, Honeybear
Julien Baker - Sprained Ankle
Kendrick Lamar - To Pimp a Butterfly
Oddisee - The Good Fight
Quantic presents The Western Transient - A New Constellation
Sufjan Stevens - Carrie & Lowell
Tame Impala - Currents
D'Angelo upao na Rolling Stone listu, pa može i ovdje valjda.
Pojavio se u onom limbo periodu druge polovine decembra, pa tako svuda zakasnio na prošlogodišnji izbor, a i svakako je obilježio ovu, a ne prethodnu godinu.
Last edited by [kinetic]; 02-12-15 at 22:14.
Ha ha
I am so post-rock I shit sad birds.
moone??
Odavno nas nisi kresnuo..
Satisfy Me, It's an Order!
Samo oni koji se usude uvelike podbaciti, mogu uspjeti u velikoj mjeri.
odlican, a i inace je godina bila dobra i za synthwave
Timecop1983 - Reflections
Gost - Behemoth
Kristine - Kristine
Trans Am - VHS Dreams
Carpenter Brut - Trilogy ne znam moze li se brojati kao novi album, ali neka ga
John Carpenter - Lost Themes neizostavan iako nije klasicni synth album
onda kao OST
Mitch Murder - Kung Fury
Le Matos - Chronicles Of The Wasteland (koji izlazi za koji dan )
podrzavam sve od gore navedenog (iako mi je Gost malo pretvrd), a bilo je i par vise nego solidnih kompilacija....Artificial Afterlife, FCR Compilation Vol. VIII, Maximum Workout nije los...vjerovatno zaboravih jos koju
Chronicles of the Wasteland danas krenuh da narucim na vinylu ali me jebe shipping od 30$
O da, sad sam već siguran da mi 2015. nije servirala ništa bombastično što bi zasjenilo 'wow efekat' nekih prošlogodišnjih izdanja, ali recimo da je i iskristalisala dva 'domaća' benda vrijedna pažnje.. Mogu reći da su upravo oni moje najjače ovogodišnje iznenađenje:
_____
The more things change, the more they stay the same.
Hvala brato sto si ovako misteriozan sa ovim koverima (nedajbozedanapisesimena) za nas seljake sto ne pratimo.
\\OFL•GIC
Artan Lili i nesam školovala.
Image search kaže - Orvel, donekle isti vajb, čini mi se.
Osrednja godina, nema tog wow faktora sto rece zvezdani.
Jose Padilla - So Many Colours
Kendrick Lamar - To Pimp A Butterfly
Action Bronson - Mr. Wonderful
Le Matos - Turbo Kid Original Soundtrack
Scuba - Claustrophobia
2814 - 新しい日の誕生
The Weeknd - Beauty Behind The Madness
*dnb intermezzo
DJ Marky - My Heroes
Etherwood - Blue Leaves
London Elektricity - Are We There Yet?
Miami Horror - All Possible Futures
Caspian - Dust And Disquiet
Moullinex- Elsewhere
Saun & Starr - Look Closer
Majical Cloudz - Are You Alone
Rival Consoles - How
Legowelt - Rising Sun Systems - Oberheim Space
Loyle Carner - A Little Late
+Kompilacije
Jon Hopkins - LateNightTales
Nils Frahm - LateNightTales
VA - Ultra-High Frequencies: The Chicago Party
Prins Thomas - Paradise Goulash
+mention
Sven Atterton - The Cove, Snarky Puppy & Metropole Orkest - Sylva, The Shoes - Chemicals, Galactic - Into the Deep, Tame Impala - Currents, Hiatus Kaiyote - Choose Your Weapon, Special Request - Modern Warfare, Toro y Moi - what for, Ibrahim Maalouf - Red & Black Light, Trevor Something - Death Dream, Years & Years - Communion, Dam-Funk - Invite the Light, Bob Moses - Days Gone By, Timecop1983 - Reflections...
+nejasno
Hot Chip - Why Make Sense, Arca - Mutant, The Future Sound of London - Life in Moments, Florence And The Machine - How Big How Blue How Beautiful, Kovacs - Shades of Balck, St Germain - St Germain
Last edited by Drug Tito; 03-12-15 at 21:50. Reason: kako zaboravih 2814
\\OFL•GIC
No love for Kamasi Washington?
Meni nije bio za listu, jer je, kao što albumu i samo ime kaže, previše Epic.
Nešto kao novi Swans kad se pojavi, kapiram da je odlično, ali neću da se pravim da mi je držalo pažnju par sati i da sam ga uključio triput.
Volio bih da mogu reći da me je novi Wilco oduševio, možda je do mene, reakcije su bile odlične na sve strane.
Destroyer kolotečina.
Grimes ne mogu da slušam otkako sam vidio par slika zabrinjavajuće neobrijanog pazuha, proklet bio feminizam.
Kurt Vile mislio da će iz nekog razloga biti zanimljivo pokazati da je još veći amater za klavirom nego što je za gitarom.
Sleater-Kinney nije muzika.
Last edited by [kinetic]; 03-12-15 at 22:04.
Glavni adut ovogodišnje berbe kod zvEzdanog je cabernet sauvignon
Beach House - Depression Cherry / Thank Your Lucky Stars
Dva albuma u razmaku od dva mjeseca za ultra melanholično zadovoljstvo... Oba izdanja puninu svog kvaliteteta pokazuju u daljem dozrijevanju
...jer Beach House je kao vino
Ostatak liste bez reda sačinjava sljedeća ekipa:
Ducktails St. Catherine
Mocky Key Change
Jamie xx In Colour
Miami Horror All Possible Futures
Floating Points Elaenia
Nils Frahm Solo
Relaksacija uma i tijela ...uspavanka
Beat Connection Product 3
Tame Impala Currents
Sjajna stmosfera koju je donekle pokvario irirtantni vokal Kevina Parkera
Róisín Murphy Hairless Toys
Uvijek drugačija, uvijek svoja, uvijek Gospođa - i mi je volimo
Telekinesis! Ad Infinitum
Gwenno Y Dydd Olaf
Neka velška čarolija
Natalie Prass Natalie Prass
Erykah Badu But You Caint Use My Phone
LOL
The Flashbulb Compositions For Piano
I još jedna uspavanka
Young Galaxy Falsework
Lapalux Lustmore
Totalno rasulo od albuma, konfuzija teška.. ali ima nešto magično
Disasterpeace It Follows
Syntax Island Universe
Zasićenje retrofjučr vajbom ima za posljedicu evoluciju synthwave u neki novi oblik
Last edited by starwalker; 03-12-15 at 23:30.
The more things change, the more they stay the same.
Kako sam ovo zaboravio, a toliko sam ga kačio po mrsnom
_______________
Prije liste singlova, da spomenem i problematične momke
Editors In dream
Fino legao na prvu ali, kad je odležao (izuzev dvije stvari) ne znam više šta da mislim..
Uglavnom, Rahi Rezvani odradio strašan posao i mislim da je taj vizuelni dio najjača karika ovog albuma.
Mark Ronson Uptown Special
Isto album na prvu, ali mu se loš i siromašan izbor gostiju pokazao kao prevelik kamen oko vrata
Ratatat Magnifique
Nightclub Amnesia ide na listu sjajnih ovogodišnjih stvari, ali ostatak albuma je čisto za dobiti migrenu.
Pompeya Real
Rusi zakazali.
The more things change, the more they stay the same.
Kako sam ja zaboravio na Ratatat! Kakav fijasko, kao i Man Without Country.
\\OFL•GIC
dakle ovako, da ne bude da sluzim samo za otvaranje topica.
split 1: father john misty - i love you, honebear i jason isbell - something more than this
3. molly nilsson - zenith
4. jamie xx - in colour
5. deerhunter - fading frontier
6. destroyer - poison season
7. OnajStoBiDaKresneTaylorSwift - 1989
8. roisin murphy - hairless toys
9. low - ones and sixes
10. the chills - silver bullets
11. ti - zivot u dvoje
12. sufjan stevens - carrie & lowell
13. neon indian - vega intl. night school
14. the best of 2 albuma beach house
15. majikal cloudz - are you alone?
16. mikan cronin - MCIII
17. wooden ambulance - rough charms (sverc, sam kraj 2014)
18. FFS - FFS
19. sun kil moon - universal themes
20. adele del grimes
+ matora bagra na staru slavu: sleater kinney, belle & sebastian, blur, new order, yo la tengo.
Y teimlad sy'n gyrru ti i feddwl nad yw'r dyfodol mor fler.
Jedna od novogodišnjih odluka je da ne ostavljam nedovršene stvari
Personalni mix-tejp prošle godine izgleda ovako:
01. Chromatics I Can Never Be Myself When You're Around
02. Ducktails Into the Sky
03. Beach House Rough Song
04. TOPS Anything
05. The Weeknd Shameless
06. Jamie xx Loud Places
07. Lapalux Closure (feat. Szjerdene)
08. Yuksek/Juveniles Partyfine
09. Schwarz Don't Crack All My Love
10. EL VY Need A Friend
11. Telekinesis In A Future World
12. Róisín Murphy Unputdownable
13. Tame Impala The Less I Know The Better
14. Editors No Harm
15. Starwalker Le President
16. Battles The Yabba
17. Broken Bells It's That Talk Again
18. Roosevelt Hold On
19. HONNE Coastal Love
20. Brian Ellis In The Dark
21. Timecop1983 Lost Without You (feat. Matt Turkington)
22. Young Galaxy Body
23. Marc Ronson Heavy and Rolling (feat. Andrew Wyatt)
24. Youth Lagoon The Knower
25. Satori In Bed Melinda
Last edited by starwalker; 03-01-16 at 16:19.
The more things change, the more they stay the same.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks