1. seventh heaven
2. hartbreak high
3. beverly hills, 90210
4. melrose place
5. dream team
6. charmed
7. saved by the bell
8. the o.c.
1. seventh heaven
2. hartbreak high
3. beverly hills, 90210
4. melrose place
5. dream team
6. charmed
7. saved by the bell
8. the o.c.
nothing comes from violence and nothing ever could
izdvajam na prva dva mjesta kao meni daleko najdraze
Homicide - Life on the Street
Only Fools and Horses
a zatim bez posebnog redosleda u slaganju, izdvajam:
Sherlock Holmes - stari sa Jeremy Brettom
Poirot
The Wire
Criminal Minds
Walking Dead
Sons of Anarchy
Game Of Thrones
La Piovra
Sharpe
Hunter (ovo sam na talijane kao mali gledao )
1. Criminal minds
2. House
3. Bones
4. Lie to me
5. Poirot
6. Profiler
7. Hannibal
8. OZ
9. Only fools and horses
10. Friends
1. Doctor Who
2. The Wire
3. Breaking Bad
4. Justified
5. Battlestar Galactica
6. Rome
7. Newsroom & The West Wing
8. Black Mirror
9. House of Cards (BBC)
10. Boardwalk Empire
zbog legendarnog kapitena, Gige Bosnica.
1. Fringe
2. Game of Thrones
3. The Wire
4. True Detective
5. Doctor Who
6. Boston Legal
7. Community
8. Californication
9. Futurama
10. Archer
Always have your stuff when you need it with @Dropbox. Sign up for free! http://db.tt/IRzX6D16
...
Monty Python's Flying Circus
MASH
Blackadder
Fawlty Towers
Only Fools & Horses
Allo Allo
Father Ted
Phoenix Nights
Yes, Prime Minister
The Young Ones
Zelim vam samo jedno, a to su dvije stvari: "rad, red i disciplinu".
Breaking Bad sampion koliko vidim?
A sve koji ga nijesu naveli odlikujem sa nazivom - hejteri.
If anything goes wrong, Desmond Hume will be my constant
Niko nije pomenuo Homeland. Jedna od boljih serija.
1.Breaking Bad
2.Family guy
3.Two and a half men
4.Friends
5.Seranovi
6.Porodično blago
7.LOST
8.Treći kamen od sunca
9.Dr.House
10.The Walking Dead (prve dvije sezone)
The Wire
Fargo
Vikings
Shameless
Hannibal
Peaky Blinders
The Adventures of Sherlock Holmes
True Detective
Breaking Bad
Justified
a od komedija
Metalocalypse
Rick and Morty
It's Always Sunny ...
Archer
Psych
Blue Mountain State
The League
Black Books
Brooklyn Nine-Nine
Bob's Burgers
Ja sam pogledao samo 4 epizode i bila mi je naporna (kao recimo Game of Thrones). Ne leže mi više te serije sa gomilom drame i nasilja pa sam ih počeo izbjegavati kao mačka vodu. Depresivno previše, što je u potpunosti suprotno od onoga što želim od zabave (zašto tv serije u stvari i služe, da zabave čovijeka).
Ako mi se ikada bude htijelo da doživim depresiju prouzročenu prekomjernim nasiljem i dramom poć ću u Poljsku do Aušvica.
1.The Wire
2.BB
3.The Sopranos
4.Twin Peaks
5.Allo Allo
6.Only Fools and Horses
7.First Wave
Ja ne mogu da vjerujem da Simpsonovi sem meni i Lucketu nikome vise nisu u top10. Cini mi se da ih vise niko nije stavio.
La Piovra, nestasne godine, Breaking Bad, GOT, TD, Vikings, Treci kamen od sunca, srecni ljudi, Rome i Fargo.
Last edited by Rookie; 04-04-15 at 01:00.
1. Game of thrones
2. The vampire diaries
3. The originals
4. Lost
5. Da vinci's demons
6. The Simpsons
7. Dila :dejection:
tutti quanti cantano e bevono per te!
1. Person of interest
2. Chicago pd
3. Flash
4. Elementary
5. Star trek voyager
6. Bb
7. True detective
8. Hannibal
sent from Eureka
1.Breaking Bad
2.The Sopranos
3.Board Walk Empire
4.True detective
5.Fargo
6.Better Call Saul(sa tendencijom rasta).Mozda prerano,ali Giligen je Giligen,a mesi je mesi.Uce minimum u Ligu Sampiona.
7.Peaky Blinders.Jos jedna mlada serija u koju vjerujem.
8.Only fools and horses
9.The Wire
10.OZ(cisto da se zna da je na racun ove serije dzonatan simons dobio oskara ove godine.Duzni mu ostali jbga...)
Last edited by Insua; 06-04-15 at 12:39.
1. Game of Thrones
2. Only Fools & Horses
3. LOST
4. Fringe
5. Treći kamen od sunca
6. Rome
7. Jericho
8. Prison Break
9. 3rd Rock from the Sun
10. V - Visitors
The Wire
Breaking Bad
True Detective
Utopia
Only Fools and Horses
Homicide
Twin Peaks s01
La Piovra
To je top lista. Prve/druge pratilje bi bile: Riget, Carnival, Rome, House of Cards (sa kevinom špejsijem, S03 je doduše prosjek al i kao takva bolja nego većina "vrhunskih" serija), Boardwalk Empire, Game of Thrones..
Stavio bih i LOST u top listu da ga nisu započkili pred kraj. Prve 3-4 sezone vrhunske, onda sve kreće u p.m.
Možda se sjetim još neke pa dopišem.
Last edited by Mitro; 07-04-15 at 18:12.
1.The wire
2.Homicide Life on the streets
3.The Sopranos
4.Twin peaks
5.House of cards
6.The x-files
7.The outer limits (1995-2002)
8.Breaking bad
9.Lost(prve dvije sezone)
10.Homeland(prva sezona)
Sto se tice komedija omiljene su mi Blackadder,Only fools and horses i Yes,Prime Minister(86-87)
Je li moguce da niko nije naveo (gledao) "The Americans"?? I nije vas stid zbog toga... Ajmo brzo da se to odgleda.. Piratebay ima dobar snimak.. A prevodi su lako dostupni..
Dexter
Breaking Bad
Prison Break
Person of Interest
The Walking Dead
Game of Thrones
Shameless
Two and a half men
Homeland
Scandal
kontakt telefon 069837937(T-Mobile)
The Wire
Lost
Game of Thrones
Two and a half men
True Detective
The Big Bang Theory
Hannibal
Allo allo
Thats '70s
7th Heaven
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks