View Poll Results: Domaćin Olimpijskih igara 2020. bit će...

Voters
2. You may not vote on this poll
  • Istanbul (Turska)

1 50.00%
  • Tokio (Japan)

1 50.00%
  • Madrid (Španjolska)

0 0%

Thread: Olimpijske igre 2020.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

Default Olimpijske igre 2020.

7. rujna 2013. u Buenos Airesu na zasjedanju MOO-a bit će izabran domaćin XXXII. Ljetnih Olimpijskih igara. Kandidati su turski Istanbul, japanski Tokio (već bio domaćin 1964.) i španjolski Madrid. Talijanski Rim odustao je od kandidature. Sutra ćemo također saznati koji će športovi biti zastupljeni na rečenim OI-ama za sedam godina i hoće li antički olimpijski šport hrvanje doista biti izbačen. Pošto među 25 temeljnih športova nema naše uzdanice vaterpola, opet su se pojavile tvrdnje kako će taj predivan šport biti izbačen iz olimpijskog programa. Sutra ćemo saznati, najbitnije da vaterpolo i dalje bude olimpijski šport. Olimpijski program ne smije sadržavati više od 28 športova.

SPORTS

Following the 2012 Games, the IOC assessed the 26 sports held in London, with the remit of selecting 25 'core' sports to join new entrants golf and rugby sevens at the 2020 Games. In effect, this would involve the dropping of one sport from the 2016 Games program. This would leave a single vacancy in the 2020 Games program, which the IOC would seek to fill from a shortlist containing seven unrepresented sports and the removed sport. Events such as modern pentathlon, taekwondo and badminton were among those considered vulnerable.
    On February 12, 2013, IOC leaders voted to drop wrestling from the Olympic program, a surprise decision that removed one of the oldest Olympic sports from the 2020 Games. Wrestling, which combines freestyle and Greco-Roman events, goes back to the inaugural modern Olympics in Athens in 1896, and even further to the Ancient Olympics.
    The decision to drop wrestling was opposed in many countries and by their NOCs.
    Wrestling therefore joined seven other sports in a list of eight applying for inclusion in the 2020 Games.
    On May 29, 2013, it was announced that three sports remained in contention: Squash, baseball/softball and wrestling. Five other sports; karate, roller sports, sport climbing, wakeboarding and wushu were therefore excluded from consideration at this point.
    The IOC will vote at the 125th IOC Session in September 2013 to include one of the three final sports in the program.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    115 Posts

Биће неизвјесно, све су то шпортски градови.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

TOKIO DOMAĆIN! Dobro sam glasovao u anketi.

Dvaput zaredom Igre će biti održane izvan Europe (Rio de Janeiro 2016.). Nakon 12 godina domaćin je opet na Dalekom istoku (Peking 2008.). Cijeli islamski svijet još nikada nije organizirao Igre, Istanbul je danas bio najbliže dobivaju domaćinstva. Afrika je jedini kontinent na kojem Igre nikada nisu održane, nadam se da će biti kandidatura za 2024. Madrid nikada nije bio domaćin, ali zato Barcelona jest 1992. Možda su razlozi pobjede Tokia financijska kriza u Španjolskoj i nesređenost grada Istanbula. Opet će se trebati dizati rano ujutro kao kad su OI bile u Pekingu. Rukometna utakmica počinjala je u 3 ujutro. No to je tek za sedam godina.

Thanks Thanks Given 
    Thanks Thanks Received 
    Thanked in
    0 Posts

Svjetsko prvenstvo u fudbalu 2014-Rio de Janeiro; Olimpijske igre 2016-Rio de Janeiro; Olimpijske igre 2020-Tokio (prije Madrida i Istambula); Svjetsko 2022-Katar (prije Engleske i Italije).

Svjetsko prvenstvo u Rusiji-jedino veliko takmicenje koje ce se igrati u Evropi u sledecih 10 godina. A i veliki dio toga ce biti na azijskom kontinentu.

Tako vam je to kad pustite razne Belizee i Ekvatorijalne Gvineje da glasaju, ne moze Evropa dobiti krshteno sportsko takmicenje, svi je izbjegavaju kao da je gubava. Pih.
    Deserve's got nothing to do with it.

Thread Information